tisdag 17 januari 2012

Flytt och jobb stuff snack som vanligt;)!

Var skönt att jobba ikväll:). Jobbade med en tjej jag tycker väldigt bra om:), hon är alltid lika go och glad:).
Jag vill verkligen inte sluta jobba alltså, jag trivs så jävla bra, och jag kommer sakna jobbet som tusan. Men jag måste försöka förstå att jag måste gå vidare och ge mig in på utbildningen om jag ens ska ha nån chans att kunna få jobb där i framtiden. Jag kanske får jobb nån annan stans där jag vantrivs:/. Äsch fan slut diskuterat om jobb, ödet får utvisa vad som komma skall.

Fick iaf en fin överaskning av min kära sambo när jag kom hem ikväll:). Han hade fixat jätte mycket med flytten:), skruvat ner alla hyllor och flyttat allt så att det finns plats för fler flyttlådor:). Så nu är straxs allt nerpackat och klart:). Känns skönt, nu släpps lite stress och spänningar från min kropp:).

Jag tror vi kommer få det sketabra i nya lägenheten:). Och jag längtar dit:). Det ska bli så jävla skönt att få diskmaskin, och egen uteplats så att hundarna kan springa som dom vill:).

Älskar min lilla mina familj<3.

"you don't have to like me, I'm not a Facebook status"

Inga kommentarer: