måndag 23 januari 2012

Beskeeeed nu tack!!!!

Vakna 03.10 inatt och vart vaken sen dess. Dock inte trött. Ska jobba kvällspasset idag också. Sova jobba sova jobba:). Även om jag dock inte sover så bra:/.
Gick iaf upp kl 05.15, började dagen med att spilla ut en liter vatten på hela spisen och golvet när jag skulle sätta på kaffet. Bra start!
Sen var jag nere på jobbet redan kl 06.00, började vid 7 haha. Men jag kände mig för lat för att gå imorse så därför passade jag på att åka med Stefan när han stack till jobbet:). Utnyttjade den extra timmen på kontoret med lite jobb plugg och psykologi plugg:).

Det här med flytten går mig verkligen på nerverna. Stressen bara vibrerar i mig! Vi får inga svar nånstans ifrån om när vi kan flytta in. Alla vi pratar med säger olika. Den ena sa blankt nej på att få flytta in innan den 1:e, en annan säger kanske på måndag, den tredje säger att vi kanske kan få nyckeln redan på fredag. Kan vi få ett tydligt svar tack?! Så man kan planera lite? Får vi inte flytta in förens den 1:e så har vi BIG problems. Hur fan ska vi då göra med alla våra saker över 2 dygn?! Usch! Flytten skulle bli något att se fram imot, något kul. Men allt känns bara som en enda jobbig röra. Jag är ett sånt jävla kontrollfreak så jag behöver ha vissa saker klart i mitt huvud, annars fungerar jag inte alls. Min hjärna slutar fungera och minnet bara försvinner. Jag måste ha koll planering och lösningar färdiga i huvet. Och nu är det allt annat än just de. Troligtvis därför jag inte kan sova och stressen är värre än vanligt i kroppen. Hjärnan tänker för mycket och ger upp. Hade räknat med att vi skulle ha fått ett tydligt besked idag också eftersom dom garantera det förra veckan, men nä nu får vi vänta tills på fre el mån på besked. Jippi! Skit helvetes jävla skit jävel.

Kan nån uppfinna några super piller som man inte blir beroende av och inte behövs recept på eller är olagliga som man kan ta och bara må pissigt jävla underbart bra av?! PLS!
Och sen piller för måltids ersättning, typ ett piller för ett pära, ett piller för lite gräddsås och ett piller för en saftig köttbit?:). Så man slipper äta när aptiten är såhär.

Aja, än så länge finns de inte på marknaden. Så det är bara gilla läget. Nu skiter jag i de här och drar täcket över huvet en sväng.


Inga kommentarer: