onsdag 18 januari 2012

Kåta små odjur!

Ligger i sängen och vilar och inväntar att få åka och jobba om ett par tim. Ingen speciell ork till att fixa en massa här hemma idag:/.

Listan att inhandla till nya lägenheten blir bara längre och längre haha. Undrar vart vi ska få alla pengar ifrån, vi har dom ju, men vill vi spendera bort så mycket på massa småskit till lägenheten? Det är frågan:/. En lottovist på ca 25k skulle inte sitta fel just nu:). Eller nej föresten 60k, jag vill ha en utlandsresa också:).

Jag har suttit och ringt runt om utbildningar idag igen på fm, hittade en distans utbildning i Borås som skulle passa mig. Då kan jag sätta ihop min egen utbildning och kan göra de flesta prov och sånt via Skype muntligt haha. Och dom få gånger jag behöver åka till Borås så kan jag ju alltid hälsa på min gamla vapendragare Jimmy Waern:p! Aja vi får se:).
Linköping känns ju lite närmare och där har jag ju Ayman med:).

Nu har jag en massa jobb fram tills på sön iaf, det känns skönt, lite stressigt såhär nära inpå flytten men vi hinner allt:).

Mina hundar är helt galna här hemma, vill strypa dem stundvis! Nån tikjävel som löper här i närheten igen. Link tjuter konstant, dag som natt. Och försöker sätta på Toy hela tiden. Toy blir förbannad och vill upp till mig för att slippa Link. Så då tjuter han med. Och när vi väl är ute så sticker Toy om han får tillfälle, och i kopplet går han och slickar på varje pissfläck han kan hitta så saliven bara rinner ur käften på han. Och Link låter inte Toy vara ifred överhuvud taget, han kan inte ens gå 30cm ifrån honom, så han glömmer till och med bort att göra sina behov. Sånt jävla fokus har han på toy. Och lyfter jag upp Toy blir Link i sånt jävla exstas så han vet inte vart han ska ta vägen. Så ser det ut hemma hos oss för tillfället:), hääärlig rogivande stämning:)!

Nu ska jag palla min röv upp ur sängen och gå och fixa mig lite inför jobbet.

Kanske borde följa trenden på bloggarna nu och skriva om vad min frukost bestod utav: 2 koppar kaffe och en jäkla massa cigg!;)
Helst seriöst vem fan bryr sig om vad fan ni äter för frukost?! Lägg ner tid och energi på annat istället.

"Sarcasm, because beating the shit out of people is illegal"

Inga kommentarer: