söndag 15 januari 2012

Egentligen bara för min egen skull, men ni är välkommna:).

Ligger och myser i sänga:). Har jobbat förmiddag och ska tillbaks ikväll. Så nu måste jag samla på mig lite kraft så jag orkar ikväll:).

Toy rymde imorse innan jag stack iväg till jobbet, vi letade och skrek som idioter efter honom i mörkret men han fanns ingenstans. I vanliga fall är han jätte mörkrädd ute, men han är ju karl han med så hans instinkter tar över ibland som det gör för alla karlar:). Vi hittade honom iaf tillslut i brunnsparken. Pust.. Kom nästan försent till jobbet. Men jag vakna ju till av den insedenten iaf:).

Flesta inlägg jag skriver nu skrivar jag via min iphone så det är därför bloggen är snål med bilder och sånt.
Men när vi har flyttat så ska saker och ting bli bättre:).
Då kommer jag lägga in lite mer fotojobbs bilder osv:).

Må tilläggas att jag inte skriver den här bloggen för er läsare egentligen, visst det är jätte roligt att ni vill läsa vad jag skriver och så:), det glädjer mig:). Och jag har haft ganska hög statistik nu sedan jag börja igen och det är jätte kul som sagt.
Men jag skriver denna blogg mest för mig själv, ett sätt att ta ut mina aggritioner på:), men även ett sätt att minnas det positiva också:), för planen är att jag ska skriva ut hela min blogg och ha det som ett roligt minne i framtiden. Mina framtida barn kanske även vill veta hur ilsken, bitter, måste tillägga rolig också:). Nämen på så sätt vet dem vad jag styrde med innan dem kom till:).

Och jag hoppas jag kan övertyga culle om att sätta igång med bloggandet igen så vi kan börja med våra dum/ful inlägg:), dem saknar jag väldigt hårt! Så chris sätt igång nu för fan;).

Nu ska jag ta den där timme söven;). Får se om jag skriver några rader ikväll igen, det märks;).

"I don't need you to save, I just need you to follow"

Inga kommentarer: