torsdag 19 januari 2012

Aptit och 134!

I stort sätt klar för att ge mig iväg till jobbet, problemet är bara att det är två Tim kvar till jag börjar haha. Kanske kan gå jätte jätte sakta?;).

Dagen idag har hittils inte varit nån bra dag, sprungit in och ut från toan, if u know what I mean:/. Och jag förstår inte riktigt (bokstavligen) vart allt skit kommer ifrån:O, för jag har ingen aptit whats so ever längre så mat är inte något jag överkomsumerar direkt. Lever i stort sätt på dricka och drick yougurts. Och har gjort de senaste månaderna. Vet i fan vart min aptit tagit vägen. Jag som var så glad i mat innan:/. Nu tål jag inte att se mat utan att bli spyfärdig. Och det är även därför kilorna bara rasar på mig, så det är inte pga att jag varit ambitiös;p. Bantar det gör jag inte heller, jag gillade faktiskt till och med mig själv bättre med lite hull:). Men nu är de borta och varje ben i kroppen är typ synliga igen:/. Min farmor vart arg på mig här om dagen när hon såg mig, du som var så vacker innan och lyckats gå upp några kilo och nu ser du ut som ett vitt benrangel igen! Ät med dig flicka! Haha så ho är lite orolig för ma..(fast lite överdriven är ho nog;p). Och det är jag lite jag med faktiskt. Tycker inte om att vara så här smal, kan inte ha en enda bh längre:/. Och just de där med aptiten är lite oroväckande jag vill ju kunna njuta och längta efter god mat! Men icke.. Har sökt hjälp för att min kropp mår skit, men jag får tydligen ingen. Vill inte rasa mer i vikt.

Grattis till er som fick dela på de 134 miljonerna:). Jaa jag är bitter men jag är glad för eran skull:), kul att det var 7st som fick nöje av dem också:). Bitterheten ligger i att ni snodde jackpotten, så nu är den inte så hög längre för oss andra som spelar! Även om jag tycker att en viss person av de sju vinnarna inte förtjänar ett öre, han kunde haft ihjäl två små barn för ett par månader sen pga av hans agerande. Som tur var för honom så låg inte barnen i sitt sovrum den kvällen utan sov någon annan stans då föräldrarna var på pumpen, han kraschade rakt in i vägen med bilen och huset kom till skada så hårt så de måste rivas nu. Han tog ifrån dem deras hem och nästan deras 2 barn och några månader senare går han och vinner 19 miljoner. Det är de som kallas karma va?!! Haha. Snacka om att den killen har tur!

Aja sån tur har tydligen vissa. Men inte jag. Har som högst vunnit 100 kr på Bingolotto som barn. Och då spelar jag ändå lotto varje vecka och köper ganska ofta lotter av olika slag. Nit nit nit!
Men mitt namn betyder ju tur i kärlek otur i spel:). Och det stämmer ju ganska så bra:). Frågan är vilket man helst vill ha mest tur i?:)

10 dagar kvar till flytt;)! Kommer dock sakna den gamla lägenheten också;(, bättre duschutrymme och mysigare dusch blir svårt att slå:/. Men det är en kompremiss man får ta:).

Imorgon börjar psykologin wiii:). Ska bli spännande:).

Inga kommentarer: