onsdag 11 januari 2012

Ska försöka att stanna ett tag nu:)!


Jag tänker ofta på mitt bloggande, det bloggande som aldrig blir av längre, och som jag saknar så hårt. Vet inte varför det är så rogivande att få skriva av sig lite ibland? Ett bra sätt att göra sig av med aggregationer är en sak som är säkert iaf:). Och jag har ett ganska så hett temperament och ofta, väldigt ofta svårt att hålla käften när det är något som tynger mig eller om jag inte alls håller med om vad nån annan tycker. Jag brukar försöka hålla käften ibland, men då blir det bara ännu värre! Då går jag omkring som en tickande irriterad bomb som bara väntar på att bägaren ska rinna över, och det gör den med, åh jävlar vilken smäll det blir då haha:).
Så genom skrivandet så får jag ut lite av det som måste ut iaf:). Jag är inte den roligaste bloggaren, kan vara ganska så irriterande och får ofta mig själv att framstå som en överdrivande optimist, en ond häxa med zero positiva tankar i mig helt enkelt:). Jag kan vara en positiv människa också, bara att jag sällan delar med mig om allt positivt, inte lika roligt att skriva om:/. Sedan har jag väl även förmågan att kunna hitta något negativt med allt positivt haha. Dålig vana, har svårt att tro att man kan göra något över huvud taget utan att stöta på något slags problem el motgång!
Sen kan många tycka att jag är lite väl grov i käften, och det håller jag med om. Jag borde vara försiktigare med mina ordval. Men har ni aldrig tänkt på att det är mycket lättare att förklara sig med grova ord? Dom förstärker själva meningen/orden något extremt. Hade jag bott i ett annat land som inte är så ordfattigt som det svenska språket så kanske jag inte hade varit så grov i käften;). Jag menar iaf inget illa. Jag älskar bara att skriva, och jag vill fördjupa mitt skrivande. Mina gamla lärare trodde alltid att jag skulle bli författare:)! yeah sure haha.
Och jag kan faktiskt vara söt också;), ibland må tilläggas;)!

Bara för det tänker jag vara lite positiv nu och försöka undvika grova ord och svordomar:).

Jag och min kära sambo ska snart flytta:), ska bli så jävla (fan nu svor jag) hääärligt! Till en nyrenoverad 3:a som ligger i min kära uppväxtort Södra Vi:). Bottenvåning med egen uteplats:). Så till våren ska jag nog till och med plantera mig ett eget land:). Ska bli riktigt nice:)!

Oj shit nu var visst klockan mycket, dags att göra sig i ordning för jobb:). Nämnbart kanske att säga att jag stortrivs på jobbet och med alla mina kollegor, de är underbara;).

Skriver imorn igen, för nu jävlar är jag tillbaka!!!!

Take care, get drunk and get laid;).

Inga kommentarer: