fredag 27 januari 2012

Ett rum med 7 miljoner olika titlar!

Puuuust! Vilket jädra spring de varit idag. Upp ner upp ner. Hatar att flytta! Kan man inte bara kasta allt och köpa nytt?! El lämna kvar, ännu bättre.

Vaknade iaf tidigt som vanligt, min sovgräns har börjat dra sig till Max 8 ungefär. Sen jävlar går det bara inte somna om. Gick då upp, kände mig stelare än en petternicklas. Drack kaffe och slängde i mig värkpiller. Lät dem verka och ringde fisen på jobbet och tog med småfisarna ut.

Stefan slutade vid 12 så vi drog in till Vby och handlade lite skit, sista inför flytten typ. Givetvis tog vi med oss pizza hem som vanligt. Åt oss mätta och vart sket trötta. Men inget söv här inte! Vi tog oss varsin öl/cider och satte igång med allt bärande. Efter typ 4 lådor var jag helt slut, hela kroppen värkte och jag svettas som en klimaterie tant! Men vi fortsatte ändå ett par tim, så nu är mer än halva lägenheten tömd. Mest möbler och en jävla massa småplock kvar. Sen tog vi hundarna på en skogsrunda i mörkret. Linkis hade båda sina lysen på på halsbandet så han sprang omkring som en discokula:). Han hittade även en av sina favorit leksaker i snön, en kotte. Som vi efter ett par kast var tvungna att försäkra oss om att det verkligen var en kotte och inte en frusen bakskorv. Men de var en kotte:). Påvägen någonstans tappa Stefan sin lampa så vi fick gå tillbaka och leta. Fick hundarna en längre promenad iaf:). När vi kom hem fick vi för oss att fixa spisen, göra den rent. Stefan tog gallren och jag själva ugnen. För mig gick de väl sådär kan jag säga haha. Mina fingrar gjorde ajaj efter allt skrapande och medlen förstörde mina naglar och mina fingrar vart skrynkliga:/. Så jag får fortsätta imorgon:). Jag gav upp och tog fram ostbågar och pizza rester och satte mig vid tvn:).
Sen tog vi en dusch, och jag fick en sån jävla skön avslappnade massage/tvättning av Stefan. Han är inte dum han inte, han vet precis vad han ska göra för att få sin vilja igenom;p haha.

Nu ligger han ute på soffan, tror han har somnat:/. Jag ligger i sängen och ja skriver här. Men jag ska snart lägga ifrån mig mobilen och sova jag med. Imorgon kommer bli en stressig dag också, försöka hinna med nästan allt städ, putsa alla fönster och all småskit måste bort så att vi bara har möblerna kvar sen på måndag. Men vi fixar det jag och fisen:). Ska bli så jävla skönt när vi har allt klart! Och kan börja njuta och packa upp allt istället. Åh jag längtar tills jag får mitt lilla kontorsrum;). Jävlar vad många saker vi ska ha det lilla extra rummet till, gästrum, tvspelsrum, datarum, träningsrum, kontorsrum, Toy och Link rum, stänga in hundarna när vi jobbar rum haha. Omg det här kommer sluta illa!;) Det bli nog perfa i slutändan;).

Ni andra får ha en trevlig helg;), take care, get drunk and get laid!;)

Inga kommentarer: