lördag 21 januari 2012

Mer än 300 läsare på 5 dagar:)

Mer än 300 läsare på mindre än en vecka:), inte så dåligt:)! Troligtvis är det ju betydligt mindre i antal bara att samma personer är inne oftare:). Rätt så coolt för att man kan se hur personen klickat sig fram till just min blogg också, och de flesta klickningar sker via Facebook, men även en hel del sökningar på Google. Hur nu folk kan vilja läsa om mina missabla negativa inlägg haha. Det kanske får er att må bättre? Enligt psykologin mår man ju ofta bättre genom att läsa om andra människors olyckliga liv. Men jag vill ändå inte påstå att jag är olycklig, mer otacksam för de jag har, och har tydligen väldigt svårt att se/visa glädje i det jag har.
Jag har en underbar man:), två underbara hundar:), världens bästa farmor:), hyffsad ekonomi:), trivs på jobbet och med plugget:), och snart en sketa bra lägenhet:)! Så vad har jag egentligen att klaga över?
Okej hälsan, den är inte ok. Men djupare än så går vi inte in på det.

Jobbade på fm, sedan tittade jag och älsklingen på film och åt lite gott:). Cloettas nya rulle med cockos smak var smarrig:).

Imorn kör jag delat pass, känner att jag hade behövt en dag ledig för jag känner mig ganska sleten/stressad inför flytten och har en miljon pappers arbete att fixa till veckan, hemupg ansökningar osv. Men det får bli en annan dag:).

Min man har redan lagt sig i sovställning, tror jag ska krypa in under hans täcke och värma mina kalla händer och fötter:). Ibland är det bra att ha ett extra element:).

"I have learned one thing sence joning Facebook, I'm not nearly as messed up as I thought I was"

Inga kommentarer: