tisdag 24 januari 2012

Bloggar jag följer!

Kör vi ännu ett inlägg ikväll:).

Jobbat 9 tim idag men känner mig ändå inte trött, dagen har rullat på fort och jag har som vanligt jobbat med folk jag gillar:). Förstår inte hur det kommer sig att jag blivit sån arbetsnarkoman helt plötsligt:/? Förr hatade jag att jobba men nu älskar jag det. Weird. Just därför känner jag mig så orolig för att inte få vara kvar. Känns som det ser mörkt ut nu fram till sommarn, men jag lever på hoppet:).

Verkligen kommit in i det här med bloggandet igen:), och det känns med kanon:). Älskar ju att skriva, det är väl ett av de få intressen jag har. Själv följer jag för tillfället bara 1 blogg, och det är jockiboi, diggar den snubben stenhårt;). Så jävla sjuk i huvet och i många fall vidrig men samtidigt är han så jävla rolig och jag ler varje gång jag läser hand inlägg. Sen är jag inne ibland och läser lite på visa scandal beauties bloggerskor, de modeller jag fotat. Rätt intressant att läsa om hur de går för dem. Även om deras inlägg är jävligt tråkiga och bara går ut på att låta så sexiga som möjligt i alla sina inlägg bara för att få pr och tjäna pengar på gamla snuskgubbar, de saknar totalt nån humor överhuvudtaget. Och för dem är det ett jobb som går ut på ren falskhet.
Sedan kikar jag även in i bland på brudens blogg jag nämnde här om dagen, Hanna Widerstedt. Men hennes blogg är rätt tråkig den med, det är hennes video inlägg som är underhållande:). Sen följer jag ingen mer. Tipsa gärna om ni vet nån mer som är intressant:).

Imorgon ska jag sova ut! Och jag ska bara inte jobba! Har för mycket att hinna fixa här hemma tills på fredag. Måste bli klar med psykologin, och måste skriva in ansökan och fylla i mina T3:or och betala räkningar, och måste hinna packa och göra lite av flyttstädningen. Alla dessa måsten, suck.
Så sorry resursen men om ni ringer imorgon så måste jag tyvärr säga nej.

Min fis är hemma och är lite krasslig så imorgon får vi vår första sovmorgon tillsammans på skit länge:)! Ska bli skönt:). Han ligger redan och sover här bredvid mig som vanligt:), men när han fått sitt så är man ju ointressant sen och han slocknar som en stock haha. Han är gör så otroligt många söta ljud ifrån sig jämt:). Mummel, Mm ljud, aha ljud, stön ljud haha, och sen mixar han lite mellan svenska och tyska när han pratar i sömnen haha:).

Nähä nu har jag bara Aftonbladet kvar på schemat ikväll, sen blir det att ge sovandet ett försök. Wish me luck;).

"I hate to turn up out of the blue uninvited. But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
that for me it isn't over"

Inga kommentarer: