fredag 16 januari 2009

10 ord och ett brustet hjärta!

haha nu har jag och christian haft lite roligt igen;). vi har gett varandra 10 ord som ingen av oss visste vad dom stod för eller dess betydelse. sen skulle vi skriva en text som då skulle innehålla alla dessa 10 ord.
kommer lägga upp ordens betydelse senare när jag skrivit färdigt texten och läst christians färdiga text;).

här kommer iaf mina ord och min text:

visent, viskositet, kordong, kolerisk, harmsen, quisling, ungersven, mulbänk, pacifism, talgdank.

Jag beslöt mig för att bryta upp hela förlovningen, det kändes inte rätt, jag kände mig helt harmsen av hela situationen. han ljög för mig! hur kunde han såra mig så?
han sa saker till mig som gjorde mig glad, fick mig att må bra och känna mig helt kolerisk! sen förstör han det hela. varför? jag vet inte om det beror på att han är pacifism:/..
men jag trodde verkligen innerst inne att han var den rätta! sen går han och förstör allting, han sa saker rakt upp i mitt ansikte som fick mig verkligen tveka på hans viskositet!
jag önskar verkligen just nu att ingenting hade hänt, då hade jag aldrig kännt mig så här sviken just nu, vi skulle aldrig tagit det där stora steget ute i mulbänk!
och nu bryr han sig inte, som att ingenting hade hänt! betydde jag ingenting? var jag bara nån slags jävla talgdank just för stunden? någon du och din kordong kunde utnyttja ett par gånger sen var det bra?
fy fan vad jag känner mig visent nu alltså!
aja jag vill iaf att du ska veta att för mig var det inte bara nån quisling just för studen.
utan jag är rak och ärlig! skulle aldrig ljuga för dig, och jag litade verkligen på dig! tror du annars jag skulle berättat för dig om den där gången med ungersven? nää det hade jag inte!
det var ett bevis på min ärlighet och trust inför dig! men vad gjorde du med det?
jo du tog mitt hjärta, stampa på det och gick din väg!


if you wanna count on me I never let you down, but please dont break my heart!


ni måste även självklart läsa chrisians sluttext vilket ni kan göra på: http://justinsane.bloggagratis.se/

Inga kommentarer: