måndag 5 januari 2009

Ensam och skitnödig!


jahopp, då sitter man här, ensam och skitnödig! haha, nää kanske inte skitnödig, det skrev jag bara för att de lät bra;) haha.

elin och mala har vart här en sväng ikväll och spelat lite buzz;). dom skulle ta svängarna förbi metropol nu, men jag orka inte följa med. bara småbarn där ändå:S. tydligen björn rosenström som spelar där ikväll, det påminner inte lite om gammla goda tiden kan jag säga;). när man själv var 15år och tyckte de var skitcoolt att man kom in på metro haha. skulle ge vad som helt för att få återvända till den problemfria tiden;).


idag har jag haft en ganska så meningslös dag, inte hänt mkt alls. först skulle jag ner på stan och fixa massa ärenden och käka, men sen visa det sig att allt stängde vid kl 14.00, så det funka ju inte eftersom kl var typ 14.10 när jag var redo att gå:S.

imorse hade jag inga cigg heller, johan var inte hemma så jag fick värsta paniken!!!
kunde ha dödat för en cigg!!!
har ingen legitimation längre heller, måste ha tappat skiten på pumpen sist:S. det är bra när det är drygt två veckor kvar tills jag ska köra upp!! hell yeah!!

bad en bekant som var på pumpen ikväll höra efter om dom inte hittat något pass, det hade dom sa dom! men sen när dom börja leta så hitta dom inget:S. okeeeeeeeeeey:S....

jaja jag får helt enkellt hoppas på att de dyker upp så småningom;). måste nog ta och skaffa mig vanligt leg med kanske, men jag har ju redan tappat bort 3st i fyllan:S. tredje gången jag tappar passet med haha! såå jag kaaaan va bra på att hålla reda på viktiga handlingar haha.

malin skulle berätta förut med hur hon blev av med sitt pass och hur det var borta i flera måndar innan hon väl fick tillbaka det, problemet var bara att de var min story haha! kan va fuuuul malin haha!


damn vad hungrig jag börjar bli nuu kände jag, måste käka något najs;). men fan inte kan man väl ställa sig och laga lyxmiddag kl 00.40 på natten? haha. el? äsch klart man kan:p. det är ju då maten är som godast;).

kyckling, ris, pitabröd och kall sås, yummie!!!



"i wanna be with you all day, i wanna be with you all night,
i wanna stay with you all day, i wanna stay with you all night,
i wanna sleep with you all day, i wanna sleep with you all night,
i never feelt so good about it"





Inga kommentarer: