söndag 11 januari 2009

Sthlms blodbad!



söndag igen, inte bra. men nu känns det verkligen som söndag igen, nu när man har börjat skolan igen, annars var det verkligen så att man inte kände nån skillnad alls från dag till dag.

söndagar brukar vara min "tycka synd om mig själv dag" annars haha. men idag har vart helt okey faktiskt;). vart ute och kört, sen hockey, sen ut och gå;). dagar då de händer lite gillar vi stenhårt;).

helgen har varit relativt lugn faktiskt;). inte mkt nytt där. i fredas var christian och nils en sväng hos mig;). vi styrde med allt möjligt skit som vanligt;).
spela trekort gjorde vi, guess who won!!?? daamn im good;).

sthlms blodbad blev det visst med;) hahahaha. och lite återfall på fågelheminfluensan fick vi utstå;) haha. det var den där jävla gamla göken magnus uggla som utlöste de hela;) haha.
ugglor ska man akta sig noga för haha.

vi gick och la oss runt 10 tiden på morgon, och jag sov ca 2tim bara:S.
vakna av culles fina dröm, han kaaaan prata i sömnen, VADÅ, VI BRUKAR JU HÅNGLA!!! hahaha.
hm undra vad han drömde om egentligen haha;).


nämen jag känner faktiskt att de varit en bra helg;), med vissa undantag kanske, men jag klagar inte för det;) haha.
men vi måste verkligen börja lägga av med vissa saker, det funkar verkligen inte i längden att vara uppe till 10 om mornarna osv;) haha. verkligen fdkk!!!!!



nu sitter jag och väntar på baby;). han är hos kajsa och hämtar hem arn;). har velat se den ett tag nu. så det blir lite söndagsmys på soffan;). och imorgon väntar skolan! shoohuue!!



"jag vaknar med ryck när jag förstår, vi är ifrån varann"




"Tycker om när du tar på mig"

Inga kommentarer: