onsdag 21 januari 2009

sportbloggarn maria! haha;).

kom precis hem från hockey;). börjar finna det ganska roande och intressant att titta på;).
det är kul, händer så mkt kul till skillnad från fotboll och andra sporter, bråk osv;) haha.

jag är asugen på något gott att äta:p, men jag måste avslöja att jag redan ätit en riktig fetingköörv på hockeyn:S haha. så det borde vara bra för ikväll.

men fan ostbågar vore inte feeel:p, el åååh jag veeet pommes och vitlöksdressing;). det ligger riktigt "close to my heart" om jag säger så;) haha.
nää lägg av nu maria, det är bra för ikväll!!!!!!!! bitch!!!!

linköping vann överlägset som förutspått;), inget tvivel el tvekan om det;), inte ens från början;).
7-2 tror jag det blev om det inte hände något mer dom sista 2min av matchen.
christian därimot hade ju ingen jävla koll alls, och han ska kalla sig själv sportfantast?! ööh hahaha.

jag fick även lära mig lite nytt idag;), tex att dom bara har 5 streck på ishockey banan pga att dom tyckte det blev för mkt med 7;). 5 var NOG helt enkellt hahaha! töööntar!!!!! hahaha;).
fick även lära mig varför målvakten slår i isen med klubban, jag trodde det berodde på att han var brunstig och att det var nått slags jävla parningsrop man kunde ta till ifa man var hes och ute på hal is typ;) haha. meen neeeej så feeeeel! han berättade för sina medspelare att snart så jävlar får vi fler konkurrenter på planen, kämpa nu för vad vi vill ha, visa vem som är mest värdig! så att vi inte för all framtid förlorar denna seger, chansen kanske aldrig kommer tillbaka igen! nu eller aldrig!
så nu vet jag allt detta med;), lär mig sakta men säkert med min egen lilla tolkning som bonus;) haha.


btw you played good today;), but its not over yet! its faar faaaaaaaar from over baaby!

Inga kommentarer: