tisdag 27 januari 2009

Brunettmia;) haha.

idag ska jag ut till svi;). ska plugga en massor och ut och powerwalka;).

bara ta det lungt och be farmor laga något gott att äta;).

sen imorn blir det hockey;). men nilsen och chrisen;). vet ej om mala och ella ska med.

ska troligtvis ut och köra en sväng på förmiddagen med;).

och på tors blir det massa pluggande igen:S, chris ska hjälpa mig;). sen så har grisen lovat att hjälpa mig med nån dataupg med:p, hoppas bara han håller vad han lovar, att han är en man som står för sitt ord!!!! haha;). men det gör han nog;).

sen på fredag blire puuuumpen!!!;). då jävlar smäller det;), speciellt om någon råkar lägga en fet jävla brakare just då hahaha;).

nu måste mia rocklöv kila;) haha. bussen väntar på att få köra mig till svi;)



johan kom precis in och fråga om jag inte borde byta namn till brunettmia istället på bloggen;) hahaha, ful du är fisunge!;).

oooooh jaaaaa det kanske man borde;).





bye bitches! take care! and peace out!;).



fin bild på va?!:P

en av dom finaste presenter jag någonsin fått, tackar tackar för den mexico;)



"you are my all"

Inga kommentarer: