lördag 17 januari 2009

faunisk

Idag är det lördag och jag har ca en miljon alternativ tills ikväll:/.. men jag tror jag har bestämt mig nu;). spelkväll hemma hos mig;). måste se till att ta det lite lungt, ska ju upp och köra imorn, men nått glas kan väl inte skada?:O.. men mer än så blir det inte;).

kan säga att jag är så jävla nervös nu, el egentligen inte just nu. dagarna funkar prima, men när natten kommer och jag ska sova, så mår jag skit! jävla uppkörning! har inte kunnat sova på flera dagar nu:S. kan inte tänka på något annat om nätterna:S.
vakna imorse med värsta magknipen, kändes som hela magen skulle vända sig ut och in på mig:S. hur fan kan en sån liten skitsak få en att må såhär??!! haha skrattretande.
och jag brukar verkligen inte vara den personen som blir nervös, och jag trodde faktiskt inte att jag skulle bli det nu heller, men damn vad fel den lilla flickan hade!
nä nu får jag ta och skärpa mig haha. så jävla töntigt av mig haha. sluta bete dig maria!!! haha.
jag kan ju inte mer än att kugga, och vafan gör det? jag vet inte ens vad jag ska ha mitt jävla körkort till haha. fyllechaffis kanske;). det lär jag väl bli utan tvekan haha. men de är bra, kanske kan få mig att sluta upp med vinpimplandet;).

som jag sagt innan är jag inne i en sån där "jag vill göra massa" period just nu;).
sugen som fan på att dra upp till falida pullan i sthlm, är även sugen på att dra upp till natha i norrköping;). vore skitsköj;).

jaja nu ska jag kila ut med moysan, sen fixa mig lite;).

bye bitches;).

Inga kommentarer: