tisdag 13 januari 2009

Vandrande lik

usch vad jag har sovit dåligt inatt, har legat och tänkt hela natten:S.
velat fram och tillbaka hela tiden:S. hatar såna nätter..
allt blir så jävla stort, sånt som jag låg och blev skitförbannad och depprimerad av inatt, tycker jag nu som vaken bara är skitsaker:S. haha.
pågår så jävla mkt i mitt liv just nu, mkt att tänka på:S. och mina tankar verkar inte slappa av 2sek ens, men som jag nämnde igår så mår jag ju trotts detta så mkt bättre nu än för något halvår sen.

börjar känna mig så jävla närvös inför uppkörningen med:S.
vet som sagt inte varför, jag tror de har mkt med att göra att jag inte riktigt gillar att bli "betygsatt", att någon annan människa ska bestämma mitt öde, om jag är redo el inte.
men alla jävlar måste ju gå igenom det, så jag är ju inte ensam direkt;).

usch nu ska jag snart dra ner till skolan och ha matte, jobbisch! haha;).
nämen det är skoj:p, bara så jobbigt just nu med tanke på att jag sovit väldigt få minuter inatt. gick ju till och med upp 1.5 tim innan jag ens behövde idag haha. då är det illa kan jag säga, det är något maria aldrig brukar göra självmant, men som sagt mina tankar höll mig vaken...
men jag tar igen det sen när jag kommer hem;). finns inget så najs som att komma hem och bara gå och lägga sig och sova middag;).

nää nu är det bäst att jag går och gör mig lite fin;). så jag inte ser ut som ett vandrande lik när jag kommer ner till skolan haha. för tro mig det gör jag verkligen nu haha.



"innan du ger dig av från mig, så är det något du måste förstå,
vilket håll du än går, så följer jag med"

Inga kommentarer: