söndag 25 januari 2009

Pappa vad är det för något?

då var det söndag igen:(.. värsta dagen på hela veckan.

jag har nästan tagit till mig söndagen som en deppdag, så undrar någon vad jag gör om söndagarna så kan jag säga att då deppar jag;) haha. tänker och klurar:p

tycka synd om mig själv dag helt enkellt haha. många funderingar och tankar kring precis allt möjligt, men mkt har nog med framtiden att göra. hur kommer vi framtid se ut? existerar du ens i den?

vad vill jag syssla med? vill jag bo här? gör jag rätt? känner jag rätt? ska jag tänka logiskt? el ska jag för en gång skull gå på känsla?

finns så mkt jag vill göra, så mkt jag vill säga och steg jag önskade att jag vågade ta!

men av nån lustig anledning så lyfts jag alltid ner på jorden igen, och inser alla problem, allt som kanske kommer förändras och kanske till och med förstöras. är det värt det?!!
risker kanske inte är någonting för mig...



helgen har vart helt okej, i fredas var som sagt jag, ful och chris i lköping och dumma oss lite;). det var skönt att komma ut lite;).

jag gjorde väl bort mig som vanligt i fyllan, men jag börjar bli van;).
vad jag gjorde bort mig med behöver vi inte ens disskutera haha;). lämnar det onämt och går vidare precis som att ingenting någonsin hade hänt;).
vad har hänt? eeeh vaah? vadå hänt? fattar nada och vet verkligen ingenting om saken;) haha.


det blev en lång natt efter lköpingsresan med, hade svårt att sova och vakna 150ggr.. men jag klagar inte för det:p..
lyssna på världens bästa skiva hela natten meed, "looove huurts" haha.. tror jag kan varenda låt på den skrivan utantill nu haha. "i wanna know what love is, and i want you to show me" haha..


lördag blev att spendera ute hos fader.. käkade lite gott och kollade på film från jag var liten;). sniiigg jag var;). pappa vart fuller som vanligt och drog sina asroliga sexskämt:D, löööv it!!! yeeeah! johan vart ganska lullig med tyckte jag haha.


jag pallade inte en droppe, det räckte med dagen innan. jag var mest på tjurhumör hela dagen tyckte jag, vet ej varför. hade ju inget att vara direkt tjurig över haha. men jaja alla har vi våra såna dagar;).


gick en lång lång promenad ensam i skogen med, det var riktigt pissigt nice;).
har så många minnen längs vägarna i fågelhems skogarna;).
falida och jag som sprang omkring med walkie-talkie i skogarna och smög på varann, el när vi hoppa över bäcken och jag fick typ massa brunt bajs på skorna och falida höll på att dö av skratt, men när hon sedan 2min senare hoppa över själv och fick hela ansiktet full med skit så var det inte lika kul haha. då skratta jag så mkt så mina ben bar mig inte alltså haha.
el när chris och jag var och filmade där i skogarna;). såg att det låg kvar 2.25er där sen sist;).
el när jag och johan hade ett megagräl där och virra bort oss i skogen pga det haha.
el när jag var ute och sprang med jalle inför tävlingar haha.
el alla dom ggr jag gått den rundan i fyllan med olika vänner.
det var sista gången virry bajsa på den vägen under den tiden då jag ägde henne.

el när isabelle börja stortjuta när vi kasta i sten i bäcken men jag kunde inte få stop på den, fast att det låg en massa stenar och blockerade i ån haha. hon tjöt så dant så hon pissa på sig hahaha.
el alla dom gånger jag och fader gått ner och tittat på rådjuren, och alla hans berättelser om olika djur och dess beteenden;).
- pappa vad är det för något!?
- joo du förstår min dotter det är en vattenödla, den lever i vattnet just nu under våren och fram till sensommaren, det är parningsperiod. sen mot hösten letar den sig upp på land igen och lever sedan där till nästa vår;) hahaha.

jodu pappa det var tider det;), bästa jag visste att bara gå omkring i skogen och undersöka alla dess märkliga ting;). så det tackar jag godhjärtat för far att du utbilda mig så bra och att du tålamodigt stod ut med alla våra vandringar och alla mina frågor;) haha.

så helgen har som sagt vart helt okej;). nu känner jag att jag har skrivit ganska så mkt så jag kanske borde sluta haha. fast jag skulle kunna skriva minst lika mkt till;) haha.

men jaja jag tackar för denna helg, och ser redan fram imot nästa;).



"you cant miss what you never had"

Inga kommentarer: