torsdag 8 januari 2009

Tuttar och Atomer;).



nu har jag fått i uppdrag av min kära vän christian att skriva om 2ämnen här idag på bloggen;). vilket inte kommer bli det lättaste kan jag lova:S. dom flesta som känner oss vet att vi utan att överdriva är ganska så sinnesförvirrade och sjuka i huvet haha;). något stämmer inte innanför våra skallar helt enkellt haha;). men vi klagar inte för det, tvärtom faktiskt, vi älskart;).


jag har ju även givetvis givit honom 2 fina ämnen att skriva om;).
vilka lyder: han ska skriva om att "redigera HTML" hahaha, fråga mig inte vad det är för något haha. men jag ser fram imot att läsa honoms slutsats;) haha.
nästa grej hans ska skriva om är hur det känns att vara "hot n cold" haha. från katy perrys låt;). men jag är skapligt nyfiken på att veta hur det känns;).

så vill ni läsa om christians slutgiltiga solution om dessa 2 ämnen så klicka på denna länk: http://justinsane.bloggagratis.se/


så nu tillbaka till mina 2 ämnen, vilket är: "en snöflingas atomer" haha. den kommer bli riktigt easy, noot! fan ska man skriva om det?:S. aja, jag får väl ta fram den påhittiga sidan av maria och använda mig mkt av improvisation i guess!
ämne nr 2, "gry forssells tuttar en vanlig dag"vilket jag iofs var lite tveksam till från början, men whatever! haha. så hur ser hennes tuttars vardag ut? vad hör dom? vad ser dom? hur mår dom? haha.

oooh vilket utmaning detta kommer bli;).


"En snöflingas atomer"

såå, består snöflinga ens av några atomer? svaret är enkellt, iaf för oss med en högre iq än statisten john smith i berättelsen om Pocahontas, mer known as pocka;) haha. för han var väl bara statist!? el!?o.o
jaja iaf svartet är: jaaaa! en snöflinga består av atomer, både av den goda och den onda arten.
vart tror ni uttrycket "jag är hårdrockare enda ner i atomen" kommer ifrån!? haha joo just en snöflinga!
det sägs även att atomer är smarta, är snöflinger då smarta!? det tänker jag tyvärr inte svara på, det var ej mitt ämne!

Citat: Om man kunde odla snöflingan så att man höll olika lufttryck osv för varje axel så skulle man förmodligen få en väldigt osymmetrisk kristall. och till Mankan kan jag upplysa om att kristallens form och tillväxt kan förklaras av några fysikaliska lagar och matematiska formler, något mer behövs inte. Men det fråntar ju inte upplevelsen att det trots allt är mycket vackert.

Raskens 2007-02-06, 23:50
Flashbackforum




"Gry Forssells tuttar en vanlig dag"

jag har ringt och ringt i veckor nu och försökt att få tag på dom, men dom har varit upptagna hela tiden:S. ena gången satt dom på möte, andra gången var dom i direktsändning med "äntligen morgon med adam och gry". sista gången jag ringde satt dom fast, hm vart!?? tunelbanan i sthlm el?! nää i en bh svara deras personliga assistent snabbt och la sedan på ännu snabbare på:S.
så nu hade jag nästan gett upp allt hopp att få tala med grys tuttar, men då som att hitta en nål i en höstack så ringde dom upp;).
jag fråga dom allt om deras vardag, hur dom levde? tränade dom? åt hälsosamt? hur deras sexliv fungrerade? vad gjorde dom om dagarna? några nya projekt på g? deras inersta hemligheter? jaaa precis allt frågade jag.

så vad fick jag då som svar?!!!
inte ett jävla skit, dom jävlarna skrek neeeext i luren på varenda jävla fråga!!!! bitches and hoes!!!
det enda 2 konkreta svaren jag fick var att dom höll sina former, eller rättare sagt vi är fasta!!! sa dom, deras andra konkreta svar var att prata med mig absolut inte ingick i deras framtidsplaner, nått jävla snack om "lämna oss ifred, sluta hänga efter oss, vi ringer polisen om du fortsätter på det här viset", först lådsades jag inte höra vad dom sa, maria ignonera, ignonera, ignonera var allt jag kunde tänka! men sen när dom jävlarna kalla mig efterhängsen då jävlar brast de för mig!!! jag kunde inte hejda mig!!!!! jag baaaaaaaaa whaaaaaaat!? jag har ju förhelvete bara ringt ca 3000ggr, snacka om att överdriva!!! jag la på lurjävlen direkt och gick stolt därifrån med huvet högt högt.



sååå nu har jag gjoort det!!! jag är klaaaar med mina 2 cpämnen;) haha.
damn im good and yooou know iiit;).

peace out lovers;).




Inga kommentarer: