fredag 23 januari 2009

Pimpla viiin;).


fredag idag och inte ett skit planerat, känns bra! icke! johan ska inte vara hemma ikväll heller så jag är ensam:(.

har en del alternativ, men verkligen inget som lockar! bara alternativ som på sin höjd kan klassas som tidsfördriv.

så jag tror att jag skippar dom och bara sitter ensam hemma och klunkar i mig glas efter glas ikväll haha;). el så drar jag till grekland en sväng haha, har inte riktigt bestämmt mig än;).

skååål!;)

hade en jävligt intressant disskution igår. inte för att den direkt ledde till någon slutsats. vi står på precis helt olika sidor i den frågan. och efter mkt tänkande inatt så tycker jag fortfarande att du går imot dina egna argument. jag vet att jag inte borde riva i gammalt skit, men jag tycker bara att det känns skit att du tror så om mig!

måste bara nämna att jag såg en jätte gammal söt tant på spark imorse;). hon såg så himla gullig ut;).
skulle gått ner imorse till skolan och haft data, men jag pallade verkligen inte. hade inte sovit mer än nån timme på sin höjd när kl ringde. så jag somna om som en gris direkt och sov till halv 1;). så nu är jag relativt utsövd iaf;).

nu ska jag tvinga älsklingen att hoppa in i duschen med mig;), behöver lite massage känner jag;p.

efter det ska jag börja pimpla;) haha.


Maria Rocklöv


Inga kommentarer: