söndag 4 januari 2009

"Alonetime"




usch vilken kyla det är ute inatt:S, har precis vart ute och traskat en sväng med vovven;).
hade jag haft snopp så hade jag fan frysit ballen av mig, så de är en jävla tur att jag inte hart haha!


nää fy nu längtar jag efter sommaren igen! skulle räcka om det bara vore vinter tills nyår, sen borde vi gå mot ljusare tider igen, vilket vi iofs kanske gör, men det går fööör saaakta!!! sommar nu nu nu tack!!!

idag har jag sett på film, en asbra;). det vite massajen! ooooohu är allt jag behöver säga:p.
helt fantastisk film, även om boken då är 100ggr bättre. men ändå verkligen en sevärd film!

har vart och storhandlat idag med, det var en upplevelse! hahaha.
nämen så nu finns det massa gott käk hemma;), så nu planerar jag att bli lite fet igen;).
har ju precis lyckats gå ner 8kg så nu är det väl dags att gå upp dom igen kanske;).
är redan på god väg känns det som haha.

nä nu ska jag kila ut och borsta tänderna;). sen kanske smyga ner i sängen till älsklingen;).
lite vuxen "alonetime" kanske, vore inte fel:p hahaha. nää bara skoja, men iaf lägga sig under täcket och dela lite värme;).



inatt ska jag drömma något kul;), det har jag redan bestämt!;).

"ill be alright"

peace;).


btw kolla vad liten chris är här;).




Inga kommentarer: