torsdag 22 januari 2009

fråga inte ens okej!!!! skit skit skit!

okey så nu har christian och maria vart i farten igen;). denna gång bestämde vi oss för att skriva en dikt, om varann;) haha. det kan bli lite kul, men tanke på våran livliga fantasi;).
+ att vi ska skriva några rader om nr 15 från våra kontaktlistor i mobilen med;). vi måste vara helt ärliga också, mot peron nr 15 alltså;). christian och jag är aldrig ärliga mot varann haha;).

så här kommer den chris, min dikt till dig;).

du är som en vacker diamantring,
totalt värdelös, mytoman och pissbergets king!
var jag tvungen att leva utan din röst önskar jag att jag vore döv,
för att din ljuva stämma låter precis som taget från min egen röv.
tänk att aldrig mer med dig få disskutera en sak,
det skulle helt jävla ärligt kännas som att köra upp ett stort jävla jet i min egen bak!
önskar bara att du bodde lite närmare så vi kunde umgås lite mer ofta,
men jag kan fråga bonden på hörnet om han inte har lust att hyra ut lofta?



okej om jag säger såhär, jag skiter i det! fantasin var verkligen inte på topp idag haha. sämsta jag någonsin har skrivit tror jag haha! så jag skiter i att ens skriva klart den, och efter ett sån här misslyckat försök orkar man verkligen inte fortsätta tänka haha.
vad har hänt med oss chris!!!!!???????? vi brukar ju vara kiiings på dikter!!!!! haha. börjar vi bli gammla!!!!??:O...


aja bättre lycka nästa gång får vi hoppas.. men som sagt dåligste skrivna skiten genom tiderna haha!

Inga kommentarer: