måndag 19 januari 2009

frågetecken!:O



But there are things you need to know about me
I'm weak right now, so weak right now
I need proof before
I dare to open this heart,
So I've prepared a quiz for you.


Would you freak out if I said I liked you?
Do you walk the line?
Is your IQ higher than your neighbours?
And is it very much higher than mine?
Can you sleep when I grind my teeth?
Do you look away if I slob when I eat?
Will you let me be myself?
Can you at all times wear socks? Because I'm still scared of feet.


And if I'd fall, would you pick me up?



Idag har christian och jag invigt poolerna jag fick i julklapp;). el jag kanske borde säga presenterna jag fick i januari haha. dom gled fint i snön;).
så det blev allt en del pulkaåkning denna vinter med;), aldrig fel;).
råkade även kasta en snöboll på ett lite olämpligt och känsligt ställe på christian haha, det var verkligen inte meningen, så sorry alltså sorry! haha;).


hm fy fan det är bara 2 dagar kvar nu:(, jag vill verkligen inte detta:S..
känns förjävligt!
körde idag på trafikskolan med, dom tyckte inte att jag var redo:S.. jag var för osäker och nervös!
2 ord som i vanliga fall inte brukar tillhöra min vardag:S..
jag är nästan till 99% säker på att jag inte kommer klara skiten på onsdag, men jag känner att de kan vara bra att ha gjort de så kanske jag inte är lika nervös tills nästa gång.
känner bara att hela skiten med körkortet börjar bli jävligt tröttsamt:S. vill bara få skiten ur världen och aldrig mer tänka på det!


I died in my dreams, whats that supposed to mean?

Inga kommentarer: