torsdag 29 januari 2009

Start over new!

igår var vi på hockey igen;). blir bara roligare och roligare för varje gång;).
fast jag satt och frös som ett jävla as och vi fick väl kanske inte dom bästa platserna, men det funka;).
så hm vad fick maria lära sig denna gång?
joorå jag lärde mig en jävla massa;), snabblärd som man då är;). bara det finns intresse så är verkligen ingenting svårt att lära sig.

jag fick lära mig innebörden av ord som offside och icing;).
fick även veta att målvakten i vby bara är 17år, precis som chris;). haha. el hur ska jag kunna uttrycka mig på ett mer tydligt sätt? haha. okej jag säger såhär: stående i målet är dom båda 17;) hahahaha.

lärde mig även att juniorspelare har heltäckande skydd på hjälmen, vet inte om det beror på att dom tar lite mer ansvar och att dom vanliga spelarna som helt och hållet verkar skita i om dom får hela läppen totald spräckt och förstörd av en klubba el puck;). men de är väl upp till var och en;).

hm vad fick jag mer lära mig?:O.. jag försökte verkligen lära mig saker, men chris och nils tjaffsa mest, så jag vet ju inte riktigt vem som hade rätt i vissa situvationer:S, var det utvisning? varför 2min? kan man verkligen kalla det hög klubba? när killen typ är dvärg? hahaha. alltid lika kul att höra dom små gossarna disskutera;).
skulle vara kul att låsa in er 2 i ett rum under några veckors tid med en stor plattskärm med bara massa sport;), naaaaj va tjaffs de skulle bli;) haha.

jag och nils gick upp till hockeyn eftersom chris total sket i sina vänner!!! det var svinkallt men ändå jävligt uppfriskande att gå;). sen fick man ju reda på ett och annat om chrisen på vägen upp med;) mohahaha.

efter hockey blev det pizza, åt fan nääästan upp en hel;). belive it or not!
blev en del roliga kommentarer där med:p. till och med nils fick till det ett par gånger;) haha.
så det blev en lyckad kväll;).

idag ska chris hjälpa mig med matten;), hoppas han är så duktig som han själv påstår nu:p haha.
upp till bevis!

"im not a perfect person, its many things I wish I dident do, but i continue learning. I never ment to do this things to you"

"So I have to say before I go, that I just want you to know, I found a reason for me, to change who I just to be, a reason to start over new. and the reason is you"

Inga kommentarer: