måndag 12 januari 2009

Jag vill inte...



nu är första skoldagen avslutad;). den gick riktigt fint;). skönt var det med, att ha något att göra igen;).


så idag, redan första dagen blev det mkt pluggande när man kom hem, har inte ens gjort klart alla upg än:S.. böörjar bra maria, fortsätt så haha.

inatt hade jag då en knasig dröm, väldigt lustig haha. vakna helt förstörd haha.
men jaja som sagt det är najs att drömma så man ska ej klaga;).

annars har dagen varit helt ok;). sov en stund förut med;) i typ 5 min haha. skolan tar kål på krafterna alltså haha.

jaaa vad ska man säga om kvällen i sig? konstig, jobbig men framför allt hm avslutande;).
vilket är skitbra;), tror jag:D haha. nämen jag har väl egentligen ingen åsikt om de hela;).
så det bästa är att bara låta det va, och inte resonera och rota i det, så rinner nog skiten ut i sanden tids nog;), bara låta de goo with the flow yoooo! haha. så att man inte helt plötsligt står där med en jäkla massa åsikter;).


jag måste bara nämna att av någon lustig anledning så känner jag mig mkt gladare nu för tiden;). allt känns så lätt, inte mkt som tar imot längre;). och ångesten kommer inte alls på besök lika ofta;). vet inte vad det är, men något får mig att må pissigt bra;) haha.
kanske är påväg mot bättre banor i livet:p. vi får se, jag hoppas bara att skiten håller i sig så jag inte trillar ner på bana ett igen. håll tummarna för mig;). please:p.

"om du bara vill så säg till, jag kan va din vän när natten faller,
om du bara vill öppna din dörr, och bara vågar släppa nån in"

Per gessle (lätt min nya favvogubbe;) haha)

"det var allt en vacker dröm, men ingenting, ingenting i den var sann"





THE END!

Inga kommentarer: