torsdag 29 januari 2009

Herregud!!! 6.5år!

idag när jag och chris satt på sibylla och åt så kom jag på en grej, igår hade johan och jag vart tillsammans i 6.5år, första gången någonsin jag glömt bort det. innan var det till och med så att jag gick och räknade ner dagarna typ haha. men i år var verkligen inte minnet med haha.

så jag tog upp mobilen och ringde älsklingen direkt, han var nere på ica så vi bestämde att han skulle köpa med sig något gott hem tills ikväll istället;).
kräftor blev det;). så jävla fauniskst gott;) haha. jaaag älskar den smaken alltså, mhmmm:p

så älskligen och jag har haft det lite mys ikväll;). vilket vi avsluta i duschen med levande ljus:p behöver jag säga mer? haha. nää jag bara skoja, jag hade köpt massa nya bodyscrub, hårinpackningar och sånt tjaffs så johan fick köra en helkropps skrubbning på mig;).

så nu känner jag mig som en helt ny människa igen;).

jaaa ni, 6.5år tillsammans med samma kille. försök att slå det i min ålder;).
men jag ångrar ingenting, jag älskar dig över allt annat på jorden. okej moysan lika mkt;) haha.

tror aldrig att jag någonsin kommer bli så kär igen som jag än gång var i dig. med ordet "var" menar jag att jag anser att kär är något man bara är i början. sen övergår känslorna mer till att man älskar personen. jag anser inte att man kan säga att man "älskar" en person man bara har träffat ett fåtal ggr, eller bara kännt under en väldigt kort tid, då är man bara kär, ordet "älskar" utvecklas med tiden.

du har gjort så många otroligt bra saker i mitt liv johan, och utan dig så hade jag verkligen inte klarat allt jag vart med om. du fanns där när ingen annan gjorde det, gångerna då jag tjöt så jag skrek av smärta, gångerna jag vart så förbannad så jag hade kunnat slå ihjäl mig själv. nätterna då sömnlösheten hade övertaget. gångerna då jag inte ens behövt dig. då fanns du alltid där med en arm runt mig, oftast i tystnad för du vet att de är så jag vill ha det.

och jag vet att jag förevigt, vad som än händer alltid kommer kunna känna den tryggheten hos dig. en trygghet jag kommer ha jävligt svårt för att någonsin kunna hitta hos någon annan.


nu ska jag bara bränna en skiva tills imorn kväll;). sen ska jag ge mig ut till älsklingen på soffan och gosa;). käka massa godis och vindruvor;).

mysig kväll;).





Du är den ende på jorden
som skänker harmoni.

Därför älskar jag dig.
Du är det finaste som hänt.
Allt blir som stjärnorna bestämt.
Ibland så är du en främling,
ibland en del av mig.
Därför älskar jag dig.


"tears of the dragon"

Inga kommentarer: