onsdag 21 januari 2009

Uppkörningsoskulden gone;).


behöver jag ens säga någonting? bajs, så nu har jag sagt det. nu är det gjort! haha.
tänker inte vara hårdare än så, det är nog med krig i världen som det är.
så inga mer hårda ord och elaka kommentarer för min del! jag stödjer världsfreden!!!

måste bara säga en liten sak till:
hade jag vet vem du din jävel var, så hade jag nog halvt slagit ihjäl dig!
jag hade börjat med att klippa av dina fingrar, ett finger för varje km/h du körde för fort, sen hade jag mosat din finniga tonårstryne med mina bara händer, bara för att du inte blinka!
sen till att sluta med så hade jag användt motorsågen, el nej jag ångra mig, jag menar taggsågen på ditt allra känsligaste ställe just bara för att du befann dig just där just då! sen för att avsluta det hela så hade jag suttit där brevid dig och tröstat dig in i det sista, se dig ligga där och förblöda medans din mun sakta tar sitt sista andetag!;). btw jag kommer filma det hela med;) haha.

men det är inte de värsta, för vet du vad det är?!!
JAG HADE MÅLAT HELA DIN FULA GRÖNA BIL MED ROSA DUTTPENNA!!!!

hahaha;).


nää okej nu överdriver jag ganska så rejält kanske, men jag hade iaf nypt dig jääätte hårt i armen;) haha.

aja nästa gång ska det gå bra iaf;). måste tänka så annars blir jag knäpp;).

så då var man av med "uppkörnings oskulden" då haha, Christina Berglund tog min;). vem tog din christian!!????? hahahaha;).


Jag får helt enkellt tänka såhär: JAG FÅR JU ÅTMINSTONDE TESTA PÅ DET MINST EN GÅNG TILL;). inte alla som får det;).

Inga kommentarer: