torsdag 22 januari 2009

pissigt är mitt nya favoritord;).

Idag har vart en pissdag helt enkellt.
blir så jävla förbannad på alla jävlar!
tycker bara att de är så jävla fegt! och jävligt irriterande!

22e idag med, finns det något värre datum? dont belive so!
satt i soffan förut och helt plötsligt börja det lukta snus som fan, kanske var du, el så var det ren jävla inbillning som vanligt:S. men det lustiga var att jag inte ens tänkte på dig just då, lukten bara kom ändå:S.. jaja jag hoppas iaf att det var du även om jag innerst inne icke tror så!

fan det känns som att jag kommit in i nån jävla oturscirkel just nu, senaste veckorna har det fan inte hänt något annat än skit alltså, enbart ren skit!
försöker komma på en bra grej jag gjort, el en bra gärning, men icke!
bara dumheter och misslyckanden efter misslyckanden:S..
vad bra det känns! shooohuuu!

imorgon ska jag upp pissigt tidigt med, det gör mig ännu gladare må jag säga!

det börjar verkligen klarna nu, jag hade pissigt fel om det hela!

btw jag har klippt mig idag;).

Inga kommentarer: