onsdag 7 januari 2009

Gåtor! o.o



imorgon börjar man skooolan;) jag är så himla glaad;). nooot*
usch säger jag bara! vad har man get sig in på för helvete??!!!o.o
ångrar mig redan, innan jag ens har börjat:S.
men denna gång ska jag fan klara det! jag bara ska det!


vissa grejer jag startar får jag bara nån jävla inre vilja om att jag inte kan lägga ner förens jag avslutat det hela, jag bara måste känna att jag är helt klar helt enkellt.
samtidigt som att jag alltid är den som lägger av och tröttnar först.
tröttnar?!! ohh jaaa det är verkligen mitt ord haha, ingenting intresserar mig speciellt länge om jag säger så...
känns som att jag har en jävla massa att bevisa för folk just nu, först och främst för mig själv kanske. körkortet, skolan, jaa och en jävla massa andra saker som inte ens är nämnvärda här.
men hur ska jag kunna bevisa något som jag inte ens själv är säker på om jag kommer kunna klara av?
och saknar man förmågan att helt och hållet tro/lita på sig själv så känns allt bara så jävla meningslöst.. till vilken mening ska jag ens försöka? jag kan inte ge några löften, lika bra att ger er rätt från början..


jag förstår att ni som läser detta inte har en jävla aning om vad jag babblar om, vilket är en jävla tur;). allt handlar om att bara kunna läsa mig, och mina så kallade "gåtor";).

"den som gör mig behöver mig inte,
den som köper mig behöver mig inte,
den som använder mig kan inte se mig,
vem är jag?"


peace!;).

Inga kommentarer: