fredag 2 januari 2009

Gott nytt år nöffar;).







så nu var vi inne på 2009, året då det ska hänta massor av roliga saker och massor av nytt, inte sant?;).




-så hur blev det med alla nyårslöften detta år då?
-hm blev faktiskt inte så mkt med det:S.
-jasså inte? hur kommer det sig?
- jag kom inte på några helt enkellt!!!! fantasin är inte vad den en gång varit, dessutom så är jag ju redan perfekt;) haha.
-vet ifan om jag kan hålla med om det!
-whaaaaaaat!!?????
- nä inget, vidare till nästa fråga! så vad har du för förväntningar på det kommande året då?
- jaa du, jag hoppas det kommer bli ett underbart år, ett minnesvärt år helt enkellt;).
- och hur hade fisalisa tänkt att lösa det?
- hm fisalisa?
- det sa jag inte, jag sa tummelisa!
- jaha haha! damn hörslen blir sämre den med med åren haha!
- joovars! hör det!
- hihihi. joo men tillbaka till frågan så kan jag svara att jag faktiskt inte har en jävla aning, el egentligen har jag det, men de tänker jag inte avslöja här;).
- jasså, rolig du är då fisalisa!
- meeh nu sa du ju fisalisa igen!!!! gaaah!!! #!&#!!!!
- haha nää det sa jag verkligen inte, ta å kolla upp de där med din hörsel alltså!
- nu vill inte jag prata mer med dig!
- ska jag bli ledsen!???*snyyyyft*
- du är fan skadad!!! jag ska bita i diiin näääsa!!!
- uuuoooh dame girl, stop talk dirty to mee!!!
- you like it?:P
- haha nope!
- aja men nu ska jag dra!
- gör så, dont gonna miss yaaaa!
- näähäpp, så säger alla sen försvinner ni hem och gråter i fosterställning, slutar äta, slutar gå ut, sitter hemma och gråter i veckor, obs sorry, månader!!!!!!! utan mig vore du inget, ingenting fattar duu!!!???
- maria du drömmer de vet du vaa!!??

- shit, du har rätt. snälla väck mig.. vill inte drömma mer nu!


detta har jag iofs inte drömt haha! men jag har drömt en massa knas dom senaste månaderna.. det är iofs härligt att drömma så jag ska inte klaga;).


tänkte bara kila förbi och önska alla gott nytt år;). sen måste jag säga lite snyggt i förbifarten att jag har kännt mig värsta lycklig idag;). utan anledning! har bara haft en härligt pirrande skön känsla i kroppen hela dagen;). så snälla låt det fortsätta så.



jaja byyye bitch!!!!


btw per gessle rocks again!!!;)..






p.s peace!!!! hahaha!

Inga kommentarer: