tisdag 6 januari 2009

You dont care how its hurt..


Idag ska jag ut och köra en sväng;). det är riktigt fint;). bara 15 dagar kvar till uppkörningen nu:S. daamn börjar vara riktigt nervös kan jag lova:S. men jag kan ju inte mer än att kugga så undra vafan man är nervös om egentligen? tror det är nått skit vi människor bara har kommit på, att uppkörning och nevrositet hör ihop på något jävla vänster.


på tors börjar jag skolan kom jag på, aj då, den sved lite:S... men samtidigt ändå skönt att ha något att göra om dagarna. men de är ju just de där med att gå upp tidigt som inte rikigt är min grej:S, har aldrig någonsin varit heller:S. men det löser sig väl det med;), sa han som sket i badet;) haha. så jävla dålig haha! but i just love saying it;).


"its a little to late for you to come back,
say its just a mistake, think that i will forgive you like that,
if you thought i would wait for you, you thought wrong,
but youre just a boy, you dont understand,
you dont listend to her, you dont care how its hurts"




Inga kommentarer: