fredag 16 januari 2009

I want my precious ring back!



fredag idag och jag har verkligen inte ett skit planerat på hela helgen:S. det känns lite sådär, men det blir nog en hel del pluggande i helgen, mycket 3+1= 4! hahah;).

im eating youre words, but are the really here for me?

idag har jag faktiskt hunnit med ganska mkt;). vart ute och kört med faster, vilket gick bajs idag iofs, vad fan är en blinkers!!?? haha. vart i gullringen och köpt semlor med ful;), hälsa på min kära vän chris en snabbis med;). var tvungen att ge tillbaka något som jag verkligen hoppas stenhårt på såra hans känslor totallt! hahahaha!

youre mistake, youre lost baby;)!

kvällen är som sagt verkligen inte schemalagt för fem jävla öre:S. joo just de, sorry, jag skulle ju plugga;). löövve!
nämen det kan vara skönt med en lungt helg med för omväxlings skull;).

go get down on youre knees and pray!

igår var en skön dag med;). fick mkt gjort;). jag börjar faktiskt gilla och gå upp tidigt;) bara jag har något att göra;). skulle aldrig gå upp bara för "gå upps skull" haha.


I MISS MY PRECIOUS RING!!!


"im losing my baby, im losing my favourite game"




ALLT KÄNNS BRA NU!;).

Inga kommentarer: