torsdag 11 juni 2009

14

gårdagen blev helt okej;). regnade ju något förbannat, men det märkte vi ju iofs inte av så mkt.
bara då jag vart tvungen till att springa ner och möta chris med paraplyet vid rese, och 2min efter att vi kommit hem så sluta det regna helt och hållet haha.

började kvällen med lite förfest hos mala. trevligt, även om det kändes som att jag inte var där så länge:S, el träffade alla andra så länge menar jag alltså. träligt att det blivit så men jag umgås nästan aldrig med mala och ella längre:S. måste ta och ske en ändring på det! var ju aslänge sen jag bara var ute med bara dom och festa. har enbart blivit chris och nils på senaste tiden.

källingen gick vi inte mer än igenom, skulle ju köpa langos men nej nej det hade dom jävlarna inte trotts de att dom lovat!!!!! och som planerat så var medelåldern 13 år därnere. så chris och jag drog till harrys direkt istället och köpte oss varsin öl och cider.

efter det blev det palma och pizza och sedan hemgång;).

hände ju massa kul därimellan, men jag pallar inte att skriva ikväll, är helt sjukt trött!

lite om dagen idag: fixat med tommies student, som äger rum imorn;). blir lite fest på kvällen med;).
efter det stängde jag på en film, som egentligen skulle vara ca 1.40 h lång, men pga av 100 miljoner pauser så hade jag sett klart den först efter 4h haha.
emmie var här en sväng på en cigg och lite skitsnack;).

så imorn blir det en lång dag, därför behöver jag lite sömn;), så godnatt;)!

it was nice, really really nice;).

"Eyes can not ever lie"

Inga kommentarer: