lördag 27 juni 2009

15! My sweet 19:D

Gick upp skapligt igår, åkt in i något nytt helvete nu som gör att jag inte kan sova på morgonen heller:S.. hoppas verkligen på att det bara är något temporärt.

Gick upp halv 11 och satte nästan direkt igång med att hjälpa farmor med alla förberedelser inför middagen. vi var och handla och lite sånt skit.

Runt 2 tiden kom chris och nils och hämta upp mig så drog vi in till stan. jag fick ju inte följa med grisarna ner på stan, eftersom dom skulle köpa presenter till mig;). så dom släppte av mig uppe hos johan och kom tillbaka efter ca 2 tim. då åkte vi ner till systemet sen raka vägen hem.

Kl 5 kom hela släkten för att fira mig;). farmor och jag slog ihop vårat kalas i år.
som förbestämt så fick jag enbart "riktiga" paket av faster;). dom andra fick jag bara pengar och blommor av;). men det är ju fint det med;).
av faster fick jag en dataväska;), skitbra juu:p. nu kan jag ha med mig den;).
men lite besviken är jag allt att jag inte fick den där jävla sågen faster tjatat om att jag skulle få när jag fyllde hahahaha.

efter att middagen var avslutat så hoppa jag in i duschen för en helkroppsrakning;), skönt av bli av med allt hahaha. men hyvlen var ju så jävla slöö så man hade ju fan stubb fast man rakat sig haha. tusan med.

"And all of a sudden
you went and left
I didn't know how to follow
"

sen stack jag bort till nils och lira lite fifa med honom och chris;) haha.

nils har det så förbannat varmt i sitt rum så jag trodde fan jag skulle dö ett tag:S.. så vi bestämde oss för att dra och ta oss ett litet nattbad;). först drog vi till stjärnevik men där var det övernattning med kollot, så vi drog till krön istället. var faktiskt riktigt skönt i vattnet men efter ett tag börja jag frysa som en gris.
nils blottarn till max hahahahaha. du kan va fuuuuul!:D

efter badet fick jag mina presenter;), och också där så visste man ju att man inte skulle få något seriöst direkt haha. speciellt inte när det gäller chris haha. fick en prinsesskläning av honom hahaha! såna man hittar på marknader ni vet;). och nej jag tror inte den blir aktuell som första val att ha på mig ikväll hahah! men vem vet:p.
en jävligt tändande effekt har den iaf:p, mohaha.

så på hemvägen satt jag i den och foppa haha. daaamn jag var het! sminket nere på kinderna efter badet med haha.

av nils fick jag ett par jätte fina sverige shorts;). assköna är dom iaf;). så dom kommer jag nog tära på;).
sen fick jag en femtiöring inslagen i ett paket:S hahaha. thx nils!! som sagt ska rama in den;).
och sen fick jag ett glittrit armband, och en fin ring och halsband;).

so thx for the gifts booys:D!

somna inte förens runt 6 hugget imorse, var inte trött för 5öre:S.. trotts att jag var helt slutkörd både psykiskt och fysiskt:p.

så vakna jag kl 9 och då var det bara att stiga upp och vara glad:D, vilket jag inte var!
så nu sitter jag här trött som ett svin och bakis haha, love life!

har en miljon saker att fixa idag, men jag pallar inte:S.. kan vi skjuta upp festen tills imorn el? haha.

nä idag fyller jag 19 så då måste jag vara glad:D! man fyller ju bara 19 en gång i sitt liv el hur?!! haha. vissa fyller ju 2 iofs;) haha.

dags att ta sig i kragen och fixa lite! blir inte förvånad om jag råkar slänga mig i sängen lite snyggt nu istället när jag går förbi;) haha.

Syns ikväll!

My sweet 19:D! hahaha.

"And I'll never give myself to another
The way I gave it to you"

Inga kommentarer: