söndag 7 juni 2009

Sommar och grymt rastlös!


söndag igen:(.. och som dom allra flesta redan vet så hatar jag söndagar!!!!!!! blir galen på dom!!!! känns som en så onödig dag, då absolut ingenting händer. ändå läste jag en ganska så smart grej förut om just söndagar, Njut av dom! man har ju halva helgen kvar! och det stämmer kanske, men nej fy jag vill ändå kasta fågelbajs på dom:S...

så jag har gått omkring hela dagen och försökt komma på någonting att göra, och nu är kl 20.00 och jag har ändå inte kommit på något. det är åtminstonde snart dags för söndagsmys och film med snyggis;).


sen idag har jag mest gått omkring och tänkt på morgondagen, och allt jag måste ta tag i då. men framförallt sommaren, och vad jag egentligen vill få ut av den.. vad skulle jag kunna hitta på under en hel sommar som inte kommer få mig rastlös?!!
finns en miljon grejer jag vill göra, men frågar är om man någonsin kommer komma så långt.

och om en enda söndag kan få mig att bli såhär rastlös hur ska jag då kunna stå ut en hel sommar?!!
det måste hända något hos mig jämt, jag har totalförändrats mot hur jag var förr. då älska jag att vara ensam, och kunde hitta på en miljon grejer att göra i min ensamhet, och nu, vad har hänt?!! jag hatar att vara ensam, och jag fruktar det som fan...

jag vet att det är sent, men jag har ändå inget att förlora på det, imorn ringer jag 3 jobbet!!!
en sommar fullspäckat med "Söndagar" är mer än vad jag klarar av, jag måste se till att få ett jobb! skulle ha ringt 3 jobbet för 2 veckor sen, men av nån lustig anledning ville jag inte riktigt åka, så jag ringde aldrig. det var ju främst för toy som sagt, men även för andra anledningar. men för var dag som går så bleknar dom andra anledningarna. så jag börjar faktiskt inse hur jävla naiv jag egentligen varit, hur kunde jag låta dom stå ivägen för min egen framtid?!! skulle jag ha slösat bort den på ingenting?!
så som sagt im back in the real world, and back to my plan. bort härifrån!!! åtminstonde ett par månader.


och desto mer jag gått och tänkt på det här med toy så inser jag att det kanske vore bäst för honom med. han skulle få det skitkul uppe hos faster en hel sommar, han trivs ju som fisken i vattnet där.

så jag bara gått omkring och varit egoistisk kanske?! han klarar sig säkert utan mig ett par månader utan problem, desto värre blir det ju för mig som längtar efter honom så jag håller på att dö redan efter ett par timmar när han är borta haha.
han är verkligen nummer 1 i mina ögon, trodde aldrig man kunde fastna så hårt för ett djur, men gud så fel jag hade. utan honom vet ifan vad jag hade tagit mig till.


och om jag stannar så är jag ju ändå tvungen att försöka se till att få ett jobb här, och han mår nog inte bättre av att sitta i lägenheten hela dagarna ensam.

så nej elak mot toy är jag inte om jag sticker.


kan även berätta att jag har gjort som chrisen, jag har vart otrogen! mot blogger alltså:p.
har skaffat mig ett nytt konto på wordpress, vet inte om jag kommer använda det än men. är trött på blogger, och att framförallt att inte kunna se hur många som läser, och bloggers utseende är så grymt tråkigt. vill ju kunna göra en snygg blogg med bilder och shit:D. så det återstår att se om jag byter;), ska be chrisen hjälpa mig lite ikväll med den andra;).

och om jag byter, så kan jag ju säga såhär, vissa av er som läser behöver verkligen inte följa med till den nya! för ni är fula och dumma i huvet! och ni vet vilka ni är med, så känn er träffade!!! sköt ert eget era pullfisar!!!

Time for movie and mys:D


"This is all for me"

Inga kommentarer: