onsdag 3 juni 2009

Hahahaha!

har väntat hela dagen på att få kommentera mina egna kommentarer haha;).
elin skicka förut och fråga om jag läst mina egna kommentarer på bloggen och jag bara vafan menar hon tänkte jag:S. så jag gick in och läste direkt, och fick mig inte bara ett!! utan en jävla massa skratt hahahha. så det var kul:p
vet inte vad det är för jävla patetisk person som lämnat dom, har mina starka funderingar, men roliga är dom iaf haha. så vi hoppas på fler haha;).

så här lyder dom:

Hur jävla naiv får man vara ? jag har läst din blogg & det ända du gör är att klaga på hur jävla duma alla är, har du tänkt på hur jävla korkad du är ? du framhäver dig själlv som guds bästa barn & att det är så jävla synd om dig & att alla är så duma mot dig mm, förfan ta tag i ditt liv & gör nått av det, du sitter bara & gnäller fy fan jag har då alldrig träffat på nån så jävla blåst brud som du, skaffa dig nått som gör att du blir lite trött.
Fy fan så jävla illa du behandlar folk, du borde fan spärras in du är fan inte redigt navlad, när man sitter & tycker synd om sig själlv då har man bottnat.
Fan ligga & sova hela dagarna, då är det betträ att du tex finger pullar så att du tänker på nått annat, såååååå jävla synd om dig.

andra:

Hahahaha vad jävla synd om dig som inte vet hur man pullar Elin du går miste om mycket.
Alvarligt Maria, har du själlv läst igenom din blogg när du är på betträ humör nån gång, den är ju helt kass du är så negativ så änglarna gråter, det är nog på tiden du söker hjälp,
du tro att man tycker synd om dig medans man i själlva veket tycker du är helt körd i huvudet, har du nån gång tänk på hur du är? du tro du är så jävla bra & snygg, nästan på varje foto här på bloggen putar du med dina läppar som man kan tro att det är dina fitt läppar du visar upp.
Tro du att du är sexig när du gör så ? det gör dig bara till en idiot till här i värden.
Ta & skriv nått som är bra tro du att ditt liv är så jävla intresant, fan en nunna har ett mer intresantare liv än du Maria, det ända du skriver här är att du hatar, allt är botten, allar är så jävla duma förutom du för du är snyggast & bäst säger någon nått annat så jävla få dom äta upp det mm.
Ta & mogna din lilla fjotis, jag har då aldrig träffat på nån som har din ålder & är så jävla omogen, skaffa dig ett jobb, skura toa eller nått som få dig trött, ta din hund & gå långa promenader, fan har du nu en sån söt hund så se till att han mår bra, se till att din kille få det han förkäna.
Ta tag i ditt liv & sitt inte & tyck synd om dig själlv hela tiden för du gör dig bara löjlig det är ingen som tycker synd om dig men därimott finns det dom i din omgivning som det är synd om.

tredje:

Ja små fittor bruka vara lätt roade. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


hahahhaha jaa vad ska man säga?!!! skrattar varje gång jag läser dom hahah. roligaste av allt tycker jag är att en person som tycker att mitt liv är så tråkigt och grått fortsätter att läsa min blogg hahhah. så jävligt intresserad måste ju människan vara el hur?!!! hahaha. och jag förstår om du tycker det, men erkänn det då istället;).
jag skulle aldrig, inte ens för pengar läsa någon blogg el ens bry mig om någon som jag tycker så illa om som du verkar tycka om mig, så jag undrar vem fan det är som är patetisk här?!! haha. herregud så skrattretande!!!!!

och den jävla fittan som anser att jag inte tar hand om min hund kan jag bara säga dra åt helvete åt!!!! det finns ingen som betyder så mkt i mitt liv som toy, och jag går minst 2 långpromenader, + andra promenader med honom varje dag så skit ner dig! jag gör allt för honom.
btw du verkar vara en fet person! hahaha.


och en sak till, du skriver att jag sover hela dagarna, men ursäkta har du ens läst min blogg?!!! den handlar ju för fan till 70% om just hur lite jag sover hahaha. så du går ju verkligen imot dina egna argument haha.
och jag behandlar verkligen inte folk illa, eftersom du anser det så har jag en jävla bra gissning på vem du är, och jaaa jag hatar dig!!! och jag kommer för all framtid behandla dig illa!! haha. jag gillar inte dig!

och omg din stavning!!! haha. har du ens gått i skolan?!!! för du verkar ganska tafatt!! haha. trodde jag var kass på det, men nej så fel jag hade!!!! haha.
och snygg?!!! oh jaaaa självklart att jag tycker att jag är, som sagt jag är inte fet och ful som dig, borde du ha märkt eftersom du verkar veta allt om mitt liv.

kan säga såhär, du har extremt många åsikter om mig och mitt liv, men snälla vafan är du för feg fitta som inte vågar skriva vem du är?!!! haha.
bara så du vet så vet så känner jag en kille som kan kolla upp ip adresser utan problem åt mig, och tro mig då har du verkligen gjort bort dig. ger dig en vecka till att come clean. och har du inte gjort det tills dess, så kommer jag låta alla jag känner veta vilken feg fitta du är, för tro mig det tar inte en timme så har jag din adress!!! så det är upp till dig. och då kan det hända att en polisanmälan blir aktuell så du vet!


"Ditt barn kommer bli fult och utvecklingstört"

6 kommentarer:

Elin sa...

alltså det här är så jävla roligt! längesen vi hade såna här duster med folk .. högstadiegrej liksom ;) men jag har fan saknat det! haha :D

Anonym sa...

Här ser man hur barnsliga ni är,Och hur jävla dum & blåst få man vara när man sitter och önskar att ett ofött barn skulle vara miss bildat på ett eller annat sätt, sen ska jag säga till " damerna " att jag är inte alls den ni tro att jag är & ta du & polis anmäll du jag är inte rädd för det men då lär ju du bli annmäld för saker du med.
Hur kan du sitta & skriva sån massa skit om folk ? hur kan du behandla folk som du gör ? och du tillomed förtala ett oskyldigt barn som inte änns är fött, det säger mig en hel del om hur skadad i huvudet du är & att du sen anklagar första du kan komma på, det kan inte gå in i huvudet på dig att det kan finnas fler som tycker att du har en jävla dum attityd och instälning, sätt dig ner och tänk till vem har rätt ? om hur du är du eller jag, det är många som tycker som jag ska du veta, som du beter dig så är du en nolla i mina ögon just nu det är upp till dig att vissa att jag har fel.

Anonym sa...

Jag glömde, om nu allt är så roligt varför polisanmäla ? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH.
jag får mig ett gott skratt jag med .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, jag tro jag döööööör så kul jag har hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah.

burningtears666 sa...

hahaha herregud, jag som hade funderingar på att lägga ner bloggen för jag tyckte att det börjat bli så tråkigt att skriva, men nu, inte en chans i helvetet att jag lägger ner kan jag säga hahaha!

burningtears666 sa...

och jaa elin this is underhållning på högsta nivå:p haha.

Elin sa...

men gud! här ser man hur barnsliga vi är maria! men kul har vi ;)