lördag 20 juni 2009

6 dagars period!

detta kommer troligtvis bli ett ganska så långt inlägg, eftersom jag måste skriva enda från i måndags:S..

måndagen: då åkte vi som sagt upp till lköping, gick i en massa affärer och var inne en sväng på Ikea med och testade möbler haha. skulle inte vara fel att få inreda ett helt hus, ännu ett tecken på att man börjar bli gammal haha. men nån gång hoppas jag ju att få uppleva det;).

efter att vi käkat och en jävla massa sura kommentarer från nils så drog vi och spela en minigolf;). då vart det chriz tur att bli sur, "Jag skiter i det här" hahaha. "Satan i gatan i ragatan" hahaha. så det var lite kul att mobba chris efter det;), anledningen till att han blev sur var att han missa dom första 4 banorna typ haha.
nä minigolfen var faktiskt jävligt rolig, inte själva golfen kanske men just alla kommentarer och lek vi hade under tiden;). roligaste av allt var ju nästan när nån kämpat som fan att lägga dit boll jävlen i det där lilla hålet där man börjar ni vet, och när nån äntligen lyckats så gick man fram och putta ut den igen hahah.

aja en trevlig dag i lköping med grabbarna iaf;).

"So how could you look me in my eye and not see what, what I feel inside?"

Tisdagen: Då bar det som sagt upp mot sthlm, 5tim bussresa, men tiden gick fort;). satt och skrev min erotiska novell haha. men jag kommer inte lägga upp den här no way haha.

första vi gjorde var att åka till systemet haha. sen åkte vi hem och börja dricka direkt.
efter det drog vi till en pub och börja shota;). resten av kvällen/natten lämnar jag onämt, men det var ingen rolig natt kan jag säga.

"I dont need a lot of things, I can get by with nothing, But I need you"

Onsdagen: Vaknade skapligt pigg och mådde relativivt bra;). men skenet kan bedra säger jag bara. falida och jag drog och köpte käk, var dödligt hungrig, men jag fick knappt i mig något alls, slutade istället med att jag fick slänga mig in i en buske och spy hahaha.

efter det var det dusch och fixa sig som gällde, sen iväg på interjuvn, som gick sådär måste jag säga. början gick skitbra, men sen när hon fråga om jag kunde palla att inte åka hem på 3 månader så skrek det NEJ i mitt huvud, och jag tror hon märkte det på mig. så jag får se vart det leder.

efter det drog vi hem och börja dricka igen, gick förbannat segt. men tillslut kom jag igång;).
vi drog till samma pub igen, shot efter shot satte tydligen susen på allt. träffade lite roligt folk med;), jaaaaaake:D! hahaha. el jens el hans el vad fan han nu hette haha.

iaf sen till det tråkiga nu då, falida försvann!!!!!! satt och vänta på henne i nästan 3 tim men ingen falida syntes till...
så tillslut var dom som suttit och väntat på mig tvungen att dra, då sista nattbussen skulle gå. så dom erbjöds sig att jag kunde ligga över hos dom för dom ville ju inte lämna mig själv mitt uppe i sthlm. så jag tänkte vafan jag hänger väl med då, det var ju ändå 2 brudar med så att bli våldtagen var jag ju inte rädd för. så jag åkte med, hamna någonstans ute i solna. vi slängde på en film då en av killarna började bli jävligt slilskig och började stöta på mig, så jag tänkte att nä fan här kan jag ej vara kvar!!! så jag tog min jacka och drog. nu var jag alltså helt ensam, inte en aning om vart jag egentligen befann mig, utan mobil då falida tog min innan hon försvann och i kort kort då mina strumpbyxor gått sönder mitt uppe i sthlm!!! inte hade jag en jävel jag kunde ringa, kunde ju inga nr utantill, och frös som en jävla pöölla!!! och inte fanns det en jävel i närheten som jag kunde be om att få låna telefonen el åtminstonde få reda på vad klocklan var. och jag visste att det inte skulle gå några bussar alls förens runt 7 tiden på morgonen. och det hade ju inte spelat nån roll för jag hade inte haft en aning om hur jag skulle ha tagit mig hem ändå haha.

och det värsta av allt var att jag ändå kände mig stolt, som att jag hade gjort något bra pga av vissa saker. men det visade ju sig det med att vara fel....

iaf tillslut fick jag tag i en taxi och tog mig tillslut hem, och den resan vill jag inte ens disskutera. mår skit över det.

"Sorry but I cant turn back now, cause youve brought me too far"

Torsdagen: Jag vaknade upp med världens ångest, hade ju inte haft den på ett tag så det var väl dags. och det enda jag kunde tänka på var JAG SKA HEM! jag hade fått nog av sthlm och all skit, ville hem till min trygga tillvaro i Vimmerby! så enkellt var det, el så enkellt eerä som sthlmarna säger haha.
Så vid kl 11 på torsdagsmorgonen stod jag vid bussen som skulle ta mig hem! trodde faktiskt inte det var möjligt att sakna vby så mkt som jag gjorde just då, jag har ju hatat stället dom senaste åren! jag saknade allt och alla haha. ville bara hem och få äta farmors goda mat igen, gosa med toy, ha johans trygga armar omkring mig, få träffa culle och skratta igen, jaaa träffa alla som verkligen betyder något. kändes som jag vart borta i evigheter och bara var enbart glad att fortfarande ha livet i behåll haha, och det var 2 dar hahaha!

och känslan av att känna igen sig när vi närma oss lköping med bussen var obeskrivlig! Äntligen hemma tänkte jag haha!

antar att det var saker som hände i sthlm som fick mig att känna så.

falida följde med ner, så när vi kom hem så åt vi massa och sen var mening att vi skulle lagt oss direkt, eftersom vi sovit väldigt få tim på dom 2 dagarna kan jag säga. men lustig nog så piggna vi till och blev rastlösa istället. så jag hörde av mig till chris och så drog vi in och käka glass på sibylla. sen efter det blev det lite pilkastning igen, som chriz naturligtvis förlora;)haha.


Fredag: Midsommar som sagt, åkte ut till robin asks sommarstuga. var jävligt trevlig i början, förutom en viss stolle då. men det var kul iaf. sen vart det lite konstigt om jag säger så:S... verkligen weird haha. men men..
och sen blev jag riktigt besviken, men jag kan ej göra något åt det. jag borde som sagt in bry mig, vilket jag hatar att jag gör, men jag ska göra allt som står i min makt för att inte göra det nu.
starting now!

kvällen sluta med en fläskläpp ifa haha. fast inte pga av bråk el något sånt, vet inte riktigt vad jag gjorde, blödde som fan iaf men men;).

åkte hem ganska så tidigt då jag tappa lusten på att gå omkring och spela trevlig när jag egentligen var på botten. så farmor kom och hämta oss, johan hängde med hem då med:p. han lyckades få mig på lite bättre och "Betträ" humör med;) haha.
sen åt vi och somna alla 3 i min säng.

"Dont know how to just let this pass"

Lördag: Falida pullan har precis åkt hem, men hon kommer troligvis ner om ett par veckor igen;). då ska vi ha kul igen;) haha.

johan och jag ska åka in till stan om en timme och ha myskväll;). det var riktigt länge sen;).
vi bestämde igår att vi behövde det båda 2, så det ska bli mysigt;). myskvällar är ett måste i ett förhållande;).

nu ska jag inte skriva mer känner jag haha.

så ni får ha det så bra;).

Take care!

"To me that goodbye means nothing at all"

Inga kommentarer: