torsdag 25 juni 2009

Horn, Minigolf, Zelda!

Idag vaknade jag med värsta "Jag måste göra något kul idag" känslan. så jag tänkte faktiskt göra något riktigt busigt och olagligt förut haha. men chris kom och rädda mig i sista stund;) haha.

olagligt kanske det är, men så farligt är det inte;), inte som det låter iaf haha. hade verkligen inte tänkt att råna el mörda någon om jag säger så;).

iaf jag och grabbarna åkte ut till horn för ett dopp och lite minigolf;). fattar inte varför jag är så jävla dum i huvet så jag går med på att spela när jag vet att jag suger på det haha, till och med VILL spela haha. skiter i det här nu!;).

i vattnet var det förbannat skönt faktiskt lustigt nog;), jag ville inte ens gå upp;). så jag hoppas på mer baaad imorn om jag hinner;).

efter det följde nils med hem en sväng igen, jag fixa käk åt oss och sen spela vi lite zelda igen;). el han spela måste jag väl säga;), jag låg mest brevid och spela ordbok haha. enda till kl 22.00 låg grisen kvar i min säng och spela haha. ändå var han ej klar för ikväll tyckte han, lät på honom som att han var sugen på att komma bort igen förut haha. sääääger ju det zelda är beroendeframkallande som tusan!!!! haha.

ska ha kalas för släkten imorn med;), undra vad faster hittat på för fult i år åt mig:p haha.
henne lär jag ju iaf inte få pengar av som jag får av alla andra, inte chris då iofs;). han hade till och med tänkt att köpa en seriös present till mig i år;), så gööölligt;). men chris jag gillar dina ful presenter med:p, även om dom flesta genom åren just nu ligger i kartonger nere i källarn hahaha. men dom är roliga att öppna iaf;), sen kanske inte lika roliga att använda haha.
kan jag inte få en källarpappa i år?!! hahaha.

jag fyller 19 med btw;).

nä så imorn blir det en stressig dag, massa handla innan sen middag. sen på kvällen springer jag nog bort en sväng till nils och chris och kollar på sverige-england, U21;) haha.

sen blir det sova tidigt för på lördan måste jag upp tidigt och förbereda allt. ska bli mysigt som satan med grillfest;). läängtar läängtar;).

farmor och jag satt och prata lite förut, och då fråga hon mig om jag skulle kunna tänka mig att flytta till sthlm, neeeeeeeeeeeeeej tänkte jag! hahaha. vet inte varför hon fråga det men, hade de vart dagen innan jag åkte dit så hade jag absolut sagt jaa, men fan inte nu haha. redan efter 2 tim så tänkte jag att jag ville hem, 2 dagen så börja sakna alla utan no reason haha, kändes som att jag aldrig skulle få se er igen så deprimerad var jag haha. och dag 3 så var allt jag kunde tänka: JAG VILL BARA HEM OCH FÅ SKITA PÅ MIN EGEN TOA!!!! hahaha.
helt ärligt så tänkte jag faktiskt det haha, var nästan tjutfärdig och ville bara hem och bajsa! hahaha.
så nej inget sthlm för mig!

nu ska jag fixa min naglar sen sova;), just det nu när jag kommer ihåg det så drömde jag värsta knasiga drömmen inatt. culle kom fram till mig och sa att micke var död, jag trodde inte på honom så jg sprang hem till micke där han låg livlös i sin säng:(, helt plötsligt när jag vänder ryggen åt honom för att gå så säger han maria vänta, jag vänder mig om och springer gråtandes som ett svin fram till hans säng och kramar honom. då säger han att han inte kommit tillbaka för att stanna, utan han ville bara prata med mig en sista gång. jag tjööt som en jävla gris, kunde inte ens andas kommer jag ihåg, och sen låg han bara där helt livlös fast på en bår nere på något sjukhus igen. jag försökta väcka honom och skrek så högt jag kunde att han inte fick lämna mig igen.
efter det sprang jag upp till culle igen och berättade att micke återvände i några få minuter, men han trodde mig inte, ingen trodde mig, och då inbillade jag mig tillslut själv att jag ljugit om det, fast jag egentligen inte hade det. sen vakna jag....

jag älskar att drömma om micke, att få träffa honom igen, även om det bara så är drömmar, men det är jag ju inte medveten om just då el hur?! så att få träffa honom där då och då gör mig glad;). även om jag enbart drömmer sorliga drömmar om honom, men skitsamma jag får iaf träffa honom;).

nu ska jag ta ett piller sen ge mig på naglarna;).

Take Care!

"God has a sense of humor, Dont believe me? just go to wal-mark and look at people;)"

Inga kommentarer: