söndag 14 juni 2009

Ångestsöndag utan ångest;).

okej nu var det söndag idag igen, men jag mår faktiskt bra;), ingen ångest alls;).
har bara en jädrans huvudvärk och mensvärk, men det tar jag 100ggr hellre än ångesten så jag ska verkligen inte klaga;).

idag har jag åkt runt lite med chrisen och nilsen. fart som dårar genom stan för att kunna få tag i grillade revben, dom fick bli kalla men det satt jävligt fint ändå;). kände oss som riktiga vikingar där vi satt och gnagade och slet i köttet;). förut att vikingarna kanske inte hade potatissallad till med haha.

nu börjar det närma sig sthlms resan;). ska bli förbannat roligt;). och nästan en hel vecka ifrån vby med;). kan det bli bättre?!!!:p
nä så det ska bli riktigt härligt faktiskt;).
får ju träffa falidas snygga släktigar igen med;) haha, men fy tusan vad roliga dom är;). så det ska bli lite kul det med;).

igår blev det vvik för min del;). gjorde av med lite väl mkt pengar på drinkar och shit:S, men annars var det kul;).

vet inte om jag vart mer el mindre fundersam efter allt, men av nån lustig anledning så känns allt bra;).

"Im not happy when youre not around"

var även och testa den nya minigolfen i vby med på dagen igår med chris och nils;), svär på att dom byggt banorna fel:S haha. resultatet lämnar vi osagt haha;).

fan pallar verkligen inte att skriva ikväll, är så grymt seg!
så nu ska jag ner och hämta upp tvätten, sen blir det dusch, film och pizza;).
sen sova sova säng säng;).

så nu kommer jag inte skriva något här på nån vecka minst;).

kan även nämna att imorn blir det lköping, måste ha lite nya skor och shit;).

och med det säger jag Take Care! och nu fan håller ni tummarna för att det kommer gå bra för mig i sthlm;). gör det de så kanske ni slipper mig på obestämd framtid:D haha.

nu kom jag på en sak till bara för det haha. dom har ringt från ett jobb till nu;). från thephonehouse i linköping:p. weeeii vill ha det jobbet med;).

"You make my life worth living"

Inga kommentarer: