måndag 29 juni 2009

Ekjö med Chris;)

Idag har vart den perfekta dagen:D!

vaknade skapligt som vanligt nu för tiden! drömde värsta otäcka drömmen med:S, culle och jag var i krön, helt plötsligt så drar culle fram ett gevär och skjuter en person, och vi börja asgarva båda 2:S.. ehm okej:S.. sen övertala han mig att skjuta en med, så tillslut sluta det med att culle dödat 4 personer och jag 2:S..
inte förens efteråt så insåg vi hur mycket fel vi gjort! och bestämde oss då för att gömma kropparna i såna där som vattnet rinner ner i ni vet, gatubrunnar kanske dom heter va?!. efter att vi hade gjort det så kom vi på att det var så förbannat varmt ute så kropparna troligtvis skulle börja stinka som fan av värmen då, så då bestämde vi oss för att först ta upp kropparna om ett par dar och åka upp till vok och bränna upp dom istället. vi insåg även att vi inte skulle klara oss ur det här, utan polisen och alla var oss redan på spåren. och eftersom vi visste att vi skulle få livstid båda 2 och hamna på olika fängelser och troligtvis aldrig få se varandra igen, (eftersom han är kille och jag tjej). så vi kom vi på idén om att sno våra föräldrars alla tillgångar och sen sticka utomlands innan snuten hann ta oss, sen skulle vi leva livet i 2 veckor för att sedan ta livet av oss genom att hoppa från en klippa.

hm okej?! kan man få ihop det i drömmar el vad?!! hahaha. sååå jäävla otäckt! och jag som alltid trott att drömmar på ett el annat sätt har något med det undermedvetna att göra:S, vet inte om jag börjat tvivla på min egen teori där faktiskt. hur el hur så vart jag jävligt glad när jag vakna och insåg att det hela bara vart en dröm;).

idag har chris och jag haft en rolig dag iaf;), inget skjutande el dödande;).
vi började med att åka ut till spilhammar för ett dopp;), skönt var det;). för idag har det ju verkligen vart kanon väder;).

efter det stack vi till eksjö på lite äventyrsgolf;), gueeess vem som vann?!!!:p så himla stolt;). culle kommer säkert skriva på sin blogg att han vann, men skit ner dig isf för vi vet båda att jag vann:p!!!

efter det åkte vi in till eksjö centrum för att hitta något nice ställe att käka på, men det sluta med pizza. orka inte mkt om jag säger så, och jag satt mitt i solen med och höll på att dö utav värmen! men köpte en kall cider som svalka lite;)

trotts att vi var proppmätta så kunde vi inte motstå att gå in i godisaffären brevid;). blev en hel del godis om jag säger så;). och när vi precis skulle gå och betala så upptäckte vi ett rum där det fanns biljardbord:D! så det blev självklart ett par matcher där;). 2-1 till mig:D, gått riktigt jävla bra för mig idag;).

efter det åkte vi runt och glodde lite i eksjö;), har alltid tyckt att det verkar vara en så jävla tråkig stad. men efter idag så måste jag säga att jag diggar stället hahaha.

sen blev det bad på hemvägen igen;), dök som tusan;). ville inte åka hem så jävla gött var det i vattnet;).

jag hade kunnat skriva mkt mer om dagen, men jag är trött som tusan. sen så sitter jag just nu och pratar hemlisar med chris på msn haha, och då har jag svårt att koncentrera mig på skrivandet här.
men iaf en toppendag idag;), så tackar för det chris;).

imorn kanske falida kommer, då blir det tältning;).

aja nu orkar jag verkligen inte skriva mer som sagt. så godnatt fisar;)

"I really dont mind whats happend now and then, as long as you be my friend at the end"

Inga kommentarer: