tisdag 2 juni 2009

Fina låtar;).

har ägglosning just nu haha, vilket betyder att jag äter som en gris och är extremt känslomässig haha. och vilket passar inte bättre än lite bra känslomusik just då?:p

Broken promise lan-Weeping Willows, helt underbar låt, börjar nästan gråta när jag hör den;).

Hope theres someone-Antony and the Johnsons, låter som han tjuter sig igenom hela låten, men den är fin;).

All by myself-Celine Dion, inget fan av henne direkt, men hennes röst i refrängen i denna låt får varje hårstrå på min kropp att resa sig.

Oh my love my darling-Righteous Brothers, fett fin låt;) haha.

som sagt, jag kaaan vaaa ääää känslomässig idag:D haha.
vilken mes jag är:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Unchained Melody heter den. Men jag är inte förvånad, du verkar ju va inne på att säga fel namn!!

//James Dean