onsdag 24 juni 2009

Fifa ffs!

dagen idag har jag spenderat mesta dels men nils;). vart otroligt skönt väder idag med;).

vakande framåt 12 hugget ute hos faster efter en efterlängtad och god natts sömn;). satte nästan direkt igång med bygget;). idag gick det undan alltså;), mariia knows how to handle the hammer now;) haha.
rekordet var iofs 5 slag på en spik, men det tyckte jag var bra för mig som inte har så mkt kraft i armarna;).
så vi vart klara med ett "staket" till landet idag iaf;).
funderar på att kanske dra upp en sväng imorn och hammra lite till;), det är faktiskt skitkul att bygga;). längtar som fan tills jag får mitt eget hus på landet och kan snickra och hammra hela dagarna;) haha. om jag nu någonsin får det...

"I turned my back on loving you"

sen åkte vi hela gänget till svi för att få käk hos farmor;). alla vill haaa hennes kääk:p. hon borde öppna en resturang named "grannys fast food" haha;). då skulle jag handla där varje dag;).

efter det stack jag in en sväng i duschen, kände att jag behövde duscha bort all svett, blod och tårar efter bygget;) haha. nej då men en benrakningar vaaaaar nödvändig:p.

sen kom elin och nils bort och vi gick ut en sväng med toy;). på hemvägen så såg vi en gammal tant och en tjej med barnvagn, tjejen med barnvagnen gick en bit efter, så vi gick som helspända över vem som skulle hinna först till farmors staket haha. spännande, spännande:p.
tråkigt nog så besteg dom mål-linjen samtidigt haha. och då drog nils av dagens kommentar haha.
"Vi kräver målfoto på denna" hahahaha. där fick du till det nils;).

efter det följde jag med nils hem för att bli av med min oskuld;), på fifa alltså;) haha. trodde som sagt att jag skulle somna till spelet, eftersom det är ett fotbollsspel. men när jag väl börja fatta så var det riktigt roligt haha.
iofs så var väl det enda jag lärde mig någorlunda okej idag lite passninsspel, men jag fick in det på amatörnivån idag iaf;) haha.
och när jag väl lyckats passa mig igenom hela planen så passa jag ju givetvis till motståndarlaget istället för att skjuta haha. men vi spela i nästan 2tim så lite kul måste det ju ha varit;).
det måste bli fler gånger som sagt;).

efter en glass på affären och efter att nils fått presentera sitt favoritspel och fått mig att fatta lite tycke för det så var det min tur;).
jag drog med honom hem till mig och koppla in Zelda;). naaaaaaj vad snygg link ääääär, jag dööööör! min framtida man så ni vet;), Link Rocklöv:D. ååh det ska min son heta kom jag på nuuuu hahaha. naaaaaj vad hett namn;).

tror nils fastna mer än mig på Zelda, början är ju så tråkigt då det händer så lite. men nils satt som fastklistrad framför tvn haha. med tusen miljoner frågor mer än ett barn har haha. men det var kul;).

jag och nils dela på ett 6-pack cider med, så jag hoppas han vingla hem oskadd hahaha!


en perfekt och trevlig dag;)!

"Im dreaming in a casket"

jag har varit sugen som fan hela dagen idag på att bada, fast nattbad då;), för då kan man va näck;) haha. ta med sig schampo någonstans privat och bara slänga sig i näck;), så himla mysigt:p.
tyvärr hade inte chris tid idag, får hoppas vi får fler tillfällen innan på torsdag.
men iaf så jag funderar starkt på att ringa ful och kolla om hon inte är på, hon jobbar ju natt så ett dopp hinner vi ju innan;). så börjar jag frysa precis, typiskt haha. men nej nej lite skakningar och rysningar ska inte få stoppa mitt näckbad ikväll!!!! hahaha.

dags för pizza;), imorn vill jag ha mer badväder;).

"Youre a lier, youre a cheater, youre a fool"

Inga kommentarer: