lördag 6 juni 2009

Studenter, Sambucca och Derby!

igår var James dean (Gösta), Gilbert och Powerpuffpinglan en sväng i staden och titta på studenterna;). bleev ju inte alls sugen igen, oooh nej haha.
och ändå så tyckte jag att min studentdag var den värsta dagen i mitt liv:S, var så förbannat tjurig i stort sätt hela dagen:S.
men det mesta berodde ju på att jag hade skrurit upp fothelvetet och kunde knappt gå:S. sen hade man ju en förbannad huvudvärk med:S. som jag även har just nu:S...
men iaf, att se studenterna gjorde en sugen igen:p, och fick en verkligen att ångra att man inte uppskattade den dagen då man själv tog den mer.

efter det åkte jag och johan upp till faster, blev cider, sex on the beach och självklart sambucca i överflöd;), för vissa iaf;) haha.
så det var en trevlig kväll;).

idag blev det derby ute i gullringen, förbannat rolig match måste jag säga, även om det inte gick så bra för gullringen som man hoppats. men det var en händelserik match iaf;), underhållning på högsta nivå;).
detta kommer låta fult, men jag har faktiskt till och med lärt mig att uppskatta ett riktigt snyggt passningsspel hahaha:p. nämen flera gånger idag så kom jag på mig själv med att tänka: fan det där var riktigt snyggt:p hahaha.
därimot försvarsspel och sånt annat skit har jag inte fått upp ögonen för riktigt än haha.
har också lärt mig dom flesta spelarna i gullringen nu med;), inte namnen kanske, men jag kan koppla ett ansikte till dom flesta tröjnumren:p.
så idag var en riktigt rolig match som sagt:p, fler såna tack:D, men sen så var det ju som sagt derby med som chrisen sa;). då får man räkna med action;).

nu hade jag bara tänkt att pyssla om mig själv resten av kvällen;), sätta på en film, käka gott och bara ligga och njuta av min ensamhet;). sen ska jag ta en riktigt varm dusch med levande ljus;). längtar redan:p.

så Take Care!

"Jag kommer aldrig förstå vad du säger, men orden är vackra så jag lyssnar ändå"


Mimikry är förbannat bra;). mitt nya favvoband:p, grymt sköna texter:p

Inga kommentarer: