måndag 8 juni 2009

Hungry like a tiger!!!! hahaha.

idag vakna jag med tron om att idag så kanske jag skulle vara ett steg närmare ett jobb, och framförallt ett steg närmare att komma bort från vby.
men för att ringa det där jädrans jobbet så är det bra om jag kan säga vilket datum min uppkörning är satt. inte för att det är ett måste att ha körkort på det jobbet, men det är en merit.
och för att kunna beställa ny uppkörningstid så måste jag gå en jävla kurs nu med innan!!!
så jag har säkert ringt 20ggr idag ner till körskolan och halkbanan för att kunna få ett datum till den jävla kursen!!! och har dom svarat?!!! NEJ!!! blir så jävla förbannad, jag bara måste få det där jävla jobbet!! ska en jävla kurs få förstöra det?!! el ännu värre, en jävla slyna som inte svarar i telefonen när man ringer?!!!
så nej idag var jag inte glad!

ska försöka ringa imorn med så får jag se, och svarar dom inte då då jävlar gör jag inbrott hos dom och snor deras gemhållare hahaha.

annars har dagen i sig varit helt oki;). chris och nils kom in så vi la en käka på sibylla;). sen sprang vi mest omkring på stan och dumma oss;).

efter det åkte vi ut till svi, och meningen var att vi alla 3 skulle glott på nån film, men nils på stena svek så det blev bara chris och jag, men det funka det med;). filmen var jävligt rolig med måste jag säga haha, el det förekom en hel del roliga och fula kommentarer;).
fattades bara lite gott att äta till filmen;).

vad har jag mer gjort idag?! joo just det jag och chris körde träningspass på högsta nivå förut hahaha. daaaamn vad svettig jag blev!!!! helt sick!!!! hahaha. jag körde ett hårt pass i lite över 16 min haha. chris därimot klara inte mer än typ 13:S hahaha.
och inte vart man mindre "betträ" av det, snarare tvärtom haha. men som sagt, vi brände nog båda ett par kalorier på det;).

imorn är det tvkväll som gäller;). mkt bra stuff på tvn:p. sen tror jag att jag henkar på ella och mala ner på fotbollen i svi;). börjar ju gillat så:p.
ska nog försöka att hinna med en sväng upp till faster med;).

på ons ska det bli kul, fest i mängder;). ska börja dicka tidigt och vingla omkring hela dagen haha:p. fast som sagt sist jag börja tidigt var man ju kanon redan vid 6hugget, och det kändes lite weird haha. men aja det vart ju en lång natt iaf;).

nu ska jag käka lite igen, min jädrans ägglosning har inte gett med sig än, så jag går ju och är hungrig konstant!!!!! samma sak med "betträ", all the time hahaha. så detta är en långsam långsam ägglosning haha. fattar ho inte att det inte kommer bli några ungar denna gång heller!!! haha. move on bitch!!! haha.

sen ska jag duscha och slänga på en film till tror jag;).

"Go to hell, byebye, cuz you let our fire die"

btw mina naglar sliter jag av snart, dom gör mig galen! hatar dom!!! gaaah!!

en sak till jaa, nu jävlar ska jag vi börja kommentera mer chris oki?!!! ska in och skriva lite comments på din sen;).

Inga kommentarer: