tisdag 9 juni 2009

Weeei!!!

JAG HAR RINGT!!!!!!!! weeeii time applause:D!!! haha.

intervjun via telefonen gick sådär måste jag säga haha. var nervörs som en pöölla och hur mkt jag skakade ska vi inte ens prata om haha. men jag satte några frågor helt perfekt;).
varför jag dragit mig för att ringa är ett mysterium haha, men ella ella fick mig att inse att det faktiskt inte var svårare än att plocka upp mobilen och slå numret haha, så thx ella;).

angående körkortet så var det lite svårt att förklara för henne, visst ju allt hon skulle fråga om det:S. men jag fick ihop det ganska så bra tillslut:p.
och anledningen till att jag inte ringt tillbaka förens nu vart väl heller kanske inte den bästa lögnen haha. men jaja skitsamma nu har jag iaf gjort det och jag tog mig vidare till nästa galling;).

Intervjuv i sthlm nästa onsdag:D!!!! och tills dess ska jag vara påläst och ge dom det bästa av mig själv:D.

självklart kommer jag passa på att stanna uppe i sthlm minst ett par dar;), så jag hinner träffa falida pööllan;). har även planer på att fira midsommar där;).
så nästa vecka ser jag verkligen fram imot:D! wiieee... ifrån vby ett par dar:p.

nu ska jag ut och gå med nils en sväng;), sen blir det fotboll;).
måste prata med chris med, har en miljon frågor till honom haha. har till och med skrivit en lapp så jag inte kommer glömma alla hahahaha.

aja idag är jag iaf på förbannat bra humör så fuck you if you even think about to destroy that!

längtar tills imorn;).

"Love does cost"

Inga kommentarer: