fredag 19 juni 2009

Midsommar!

Maria är hemma igen! jag sakna er så himla mkt! hahah. nejdå el jo kanske:p, en del iaf;).
nämen det finns tusen anledningar till att jag redan är hemma, kom hem igår redan och jag skulle inte åkt hem förens i söndags haha. hände ett och annat i sthlm som fick mig att vilja åka hem. hm en del inte så roliga saker.. men men förövrigt så hade jag riktigt skoj med falida;).

en hel del dumma val...

skriver lite mer om det när jag orkar, vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara allt heller:S..
vet inte ens om jag vill förklara:S, ärlighet varar längst?!

en sak har jag iaf lärt mig efter den här resan, och det är att jag troligtvis aldrig kommer bli en storstadsbrud, jag passar helt enkellt inte in där:S..
jag skulle nog palla att bo ett par år i en större stad, men det är verkligen max! sen vill jag ha mitt hus ute på landet;).
lärde mig också att vissa saker är en omöjlighet, tyvärr.. det känns. kanske därför det blev som det blev. vet faktiskt inte. sorry..

idag är det iaf midsommar och då är det fest;)! falida följde med mig ner så ikväll ska vi ha rööligt;). ska skita i allt, och bara inte bry mig om något el någon.

"Jag ska pissa på din grav med min nya"

hade värsta fina drömmarna inatt hahah. förbannad jag vart när jag vakna hahaha. fick ju ej drömma klart!!!! gaaah!!!
faunisk oooh nej:D

nu ska jag palla mig in i duschen och fixa mig;), tar ett glas vin på det med;), skåål;).

skriver som sagt mer om resan nån annan dag;).

Trevlig midsommar!

"Keep on seeing youre name next to never:("

Inga kommentarer: