söndag 28 juni 2009

16! Grillfest!

Grillfesten igår var riktigt trevlig;). så såna hoppas vi att det blir fler;).

Så nu var man 19 då;), iiigen:D haha.

folket började väl komma runt halv 5 tiden. första timmarna satt vi mest ute i solen och stekte;). var lite ont om stolar innan vi drog hit bänken, så det var lite tävling om dom få som fanns haha;).
så fort nån reste sig och skulle in och göra något så fick man räkna med att inte ha någon sittplats när man kom tillbaka;) haha.

alkohol, grillning, skitsnack, tal, "Ja må hon leva", viskleken och prinsessklänning är nog en bra sammanfattning på kvällen;).

och viskleken är bra skit ska ni veta! haha. den är verkligen föör underskattad!;)

vet inte riktigt vad klockan var men chris och jag fick för oss att vi skulle dra ut till nossen och bada mitt i natten, kan säga att vi vände efter ca 5min promenad på vägen dit haha. och glad är jag för det, för mina nya skor har inte lämnat efter sig sniiigga blåsor direkt:S...

istället tog vi en taxi ut till svi;).
vet inte riktigt varför, men av nån lustig anledning så vill jag bara hem till grannys när jag druckit, skönare att vakna bakis där och få maten direkt på bordet;) haha.
nu var jag ju iofs inte bakis idag för en gångs skull:D

efter att vi vaknat och käkat idag så drog vi ut och bada;), förbannat härligt var det i vattnet;).
vi simmade en bra bit med, så jävla härligt;).
så det var mysigt;).

just nu är jag inne i vby igen, meningen var att jag skulle åka in och städa upp lite efter gårdagen. det såg verkligen föööööörjävligt ut när jag åkte igår:S! men när jag kom in förut så visa det sig att fisungen redan vart så snäll så han städat bort det mesta;). så jag slapp det med:D, så tack baaby;).

istället för städningen så gick jag och satte på en tvätt, johan behövde strumpor och kalsonger haha;).

nu sitter jag och kollar om det är någon bra film ikväll som johan och jag kan se;). söndagsmys ute på soffan får man inte missa;).
ingen ångest idag heller trotts att det är söndag;), det tackar vi gudarna för:p.

imorn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det här med att gå arbetslös börjar verkligen tära på en:S, ändring snart förhoppningsvis;).
hoppas ju på bra väder imorn iaf;), måste vara bra väder fram tills på torsdag iaf;).


Aja, Take Care!


"This seems real to me"

Inga kommentarer: