torsdag 4 juni 2009

Rond 2

hahaha du har rätt, en polisanmälan kommer inte bli aktuell, för jag njuter av detta till max!;).

anonym:

Här ser man hur barnsliga ni är,Och hur jävla dum & blåst få man vara när man sitter och önskar att ett ofött barn skulle vara miss bildat på ett eller annat sätt, sen ska jag säga till " damerna " att jag är inte alls den ni tro att jag är & ta du & polis anmäll du jag är inte rädd för det men då lär ju du bli annmäld för saker du med.
Hur kan du sitta & skriva sån massa skit om folk ? hur kan du behandla folk som du gör ? och du tillomed förtala ett oskyldigt barn som inte änns är fött, det säger mig en hel del om hur skadad i huvudet du är & att du sen anklagar första du kan komma på, det kan inte gå in i huvudet på dig att det kan finnas fler som tycker att du har en jävla dum attityd och instälning, sätt dig ner och tänk till vem har rätt ? om hur du är du eller jag, det är många som tycker som jag ska du veta, som du beter dig så är du en nolla i mina ögon just nu det är upp till dig att vissa att jag har fel.

anonym:

Jag glömde, om nu allt är så roligt varför polisanmäla ? HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH.
jag får mig ett gott skratt jag med .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, jag tro jag döööööör så kul jag har hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

hahahaha du är rolig vet du det?!!! haha. och det värsta av allt är ju att det är du som drar slutsatser, inte jag! hur kan du annars veta vem det är som jag tror att du är?!! om du själv inte känner dig träffad vill säga?! hahah.
och vad skulle jag bli polisanmäld för?!!! haha.
och visst det finns folk som inte tycker om mig, men vafan har du med den saken att göra?!! varför bryr du dig ens?!!! mitt liv verkar vara förbannat intressant för dig. och just därför så är jag 100 på att du är en person jag har ett förflutet tillsammans med. annars skulle du inte bry dig. men rädd för mig verkar du ju vara eftersom du inte kan säga vem du är haha.
buuuuh, obs skrämde jag dig nu?!!!:O haah. var ej min mening:p

vad är det jag ska bevisa?!! du har din uppfattning om mig, och jag har min om dig. och varför inte bara lämna det så?! jag skulle aldrig ens vilja att en så pass psykad person som dig skulle tycka bra om mig. jag klarar mig galant utan dig i mitt liv!
och snälla vem fan är så omogen så att man skriver om fingerpulla och såna grejer haha. herregud säger jag bara!!! hahaha.

btw du ska få en liten present av mig sen;). du kan ha nytta av den i framtiden om jag säger så;).
love ya bitch;) haha.

och en sak till, du som jämt sitter och läser min blogg borde veta att mina "jhdgddg" inte har någonting med själva inlägget att göra, utan dom är alltid tagna från en låt en något jag hört el som sagts.
ledsen att göra dig besviken!

som detta:

"Man har inte levt förens man har hittat någonting värt att dö för"

2 kommentarer:

Elin sa...

VARFÖR i hela fridens namn säger inte människan vem hon ääär? jag tycker det här är skitkul med. har längtat hem till datorn hela dagen! moahahahaa! männska verkar ha rätt mycket fritid själv! och inget vidare intressant liv heller. ditt liv är ju asintressant maria! jag förstår varför hon vill läsa! men tror du det är den vi diskuterade sist eller? pullan som stavar så kasst? i think so ;)

burningtears666 sa...

hahah jaa du personen är iaf extremt feg! att kunna ha så många extrema åsikter och vara för feg för att säga vem det är, det tycker jag bara är extremt patetiskt haha. jag har mina djupa funderingar:p, kan slå dig en pling imöra och berätta:p