tisdag 9 juni 2009

Idag vill jag ha imorn!:D

fotbollen idag var skittråkig, usch hände inget kul alls i matchen. men jag och chris satt mest och snacka massa skit haha.

så missade jag ju desperate och allt idag:(, fan så pissigt! jag mår dåligt!!!!!!!

efter matchen så kände chris för att hitta på något mer så vi drog in till stan och köpte godis:p, sen tillbaka till mig och slängde på en film;). film+godis= myysigt:p!

så dagen har varit lugn och skön;). är bara lite förvånad, vilket jag egentligen inte borde vara, eftersom det hela låg till precis som jag trott hela tiden. och jag känner mig ganska, hm hittar inga ord för det men typ, äsch skitsamma, nu fick jag iaf reda på hur det låg till och efter det får jag helt enkellt rätta mig;).

imorn blir en rolig dag förhoppningsvis;), och då ska jag göra mig av med mitt betträ;)haha.

nu ska jag ta mig en tablett och sedan ligga och vänta på att den ska börja verka;). för det finns verkligen ingen skönare känsla;).

"It takes two for a tango, right?"

Inga kommentarer: