måndag 22 juni 2009

Glass med nils på stena;).

Lägger in tagsen senare, har sån förbannad huvudvärk nu.

har precis satt på ugnen och sitter och väntar på att den ska bli varm, sen blir det fiskgratäng;). låter inte nice, men det är riktigt fint;).

dagen idag har också sett ganska så lugn ut;). var nere på stan en sväng förut med nils och käka glass;). vi satt mest och snacka skit och pratade om allt vi ville hinna med att göra i sommar. men det var trevligt;).

just nu sitter johan och dom nere på kina och käkar, men jag palla inte att hänga med ner med mitt huvud:S.. har tagit en tablett nu så förhoppningsvis går skiten snart över.

johan skulle passa på att köpa med sig några cider hem till mig sen med;). ett måste en sån här fin dag;). sitta ute på altanen och bara njuta;).

efter dom kommit hem så blir det även buzz med grabbgänget;), känns ju onödigt då man redan nu vet vem som kommer stå som segraren;) haha. dom har ju inte en chans imot mig;).
nämen så det kan bli ett trevligt sätt av avsluta dagen på;).

imorn blir det nossen för min del;), med ella;). ska ju bli så himla fint väder så det är bara hoppas på att det verkligen blir så;). ligga och sola och bara njuta;).

sen efter det blir det nog svi, har ju varit alldeles för länge inne i vby nu haha. hela 2 dagar! haha. känns som forever...

aja nu ska jag ut med toy en sväng innan fiskgratängen blir klar;).

Take Care!

"I got tired of waiting
Wondering if you were ever coming around
My faith in you is fading"

Inga kommentarer: