söndag 21 juni 2009

You make me smile, but you also break it!


Idag har jag inte gjort så över drivet mkt, ändå känns mitt huvud som bly! det går på högvarv som vanligt..
kom precis in från en promenad, var ute och gick en odentlig sväng med toy och trotts att min rygg verkligen sa ifrån så ville jag ej gå hem.. är så förbannat härligt väder ute och med mp3n i örat och ny musik så är man ej redo att gå hem förens det blir kallt och man tröttnat på musiken:p.

ladda ner massa nya låtar av malin innan jag åkte upp till sthlm;), och visst av ca 70 låtar så kanske 5 är bra haha, men dom 5 är extremt bra;). och dum som jag är och alltid har varit så lyssnar jag ju sönder bra musik med en gång haha. går och lyssnar på dom 24/7 i några veckor sen så låter dom sämre än lotta engbergs fyra bugg och en coca-cola hahaha;).

vädret gör en grymt sugen på att sova i tält ute i skogen och bara grilla och mysa;). ska höra med johan om vi inte kan ta det nån gång i veckan;). alla andra är ju upptagna och jobbar osv.
ska ju bli grymt bra väder hela veckan med;).

våran nytändning måste hålla i sig;).

har iaf vart nere på stan med ella och mala idag och käkat;). givetvis så blev det glass med;). och tack vare att jag följde med ner så fick jag en glimt av liket idag med hahah. har ju inte vetat vem han var innan, men hemsk alltså, verkligen hemsk! förstår om du är rädd elin haha.
söt leif!;).

tittade även på desperat och det tidigare idag;), hade ju missat 2 veckor på raken:S, så nu fick jag se sista avsnittet idag iaf;). gör mig glad;).

"
You can't play our broken strings
You can't feel anything
That your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real
"

av nån lustig anledning så har jag kännt mig glad idag;), som att jag äntligen fattat;).
Im back on track:D.

Längtar som fan tills i helgen;), fyller ju år på lördag med wiiie;). el det är ju kul att fylla år, men inte att bli äldre haha. så elin och jag har våra planer tills på lördag;). grilla, fest och fest;) haha.
grillfest hemma hos mig förhoppningsvis;).
sen får vi se vart kvällen slutar;).

nu ska jag ställa mig och laga lite käk åt mina pojkar, dom är nog hungriga båda 2;). och har man plikt så har man;) haha.

efter det ska jag försöka fixa lite i lägenheten här, sen blir det film och mys igen som vanligt på söndagar;). ska be johan om massage i duschen;). massa bodyscrub och sånt med;).

Take Care!

"You make me black and blue, and I really really dont want you"

Inga kommentarer: